וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל גרינפלד נבחר להיות אחד השופטים ביורו 2019

השופט הישראלי נבחר ביחד עם העוזרים הבינלאומיים עידן ירקוני ורועי חסן לאחד מצוותי השיפוט באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 שתיערך הקיץ באיטליה. יו"ר איגוד השופטים: "מאז 2006 לא היה שופט ישראלי בטורניר כה חשוב של אופ"א, גאים על השיבוץ"

מנהלת ליגת העל

בווידאו: על כניסת מערכת VAR לליגת העל

השופט הישראלי הבינלאומי אוראל גרינפלד נבחר לשמש כאחד השופטים ביורו 2019 - אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתיערך באיטליה הקיץ. אל גרינפלד, ששפט בשנים האחרונות בשורה של משחקים בינלאומיים - בליגת האלופות (כולל במשחקה של ריאל מדריד), בליגה האירופית (כולל במשחקה של צ'לסי) ובמוקדמות יורו 2020 (שפט אתמול את משחקה של נבחרת איטליה), יצטרפו העוזרים הבינלאומיים רועי חסן ועידן ירקוני והם ירכיבו את אחד מצוותי השיפוט לטורניר.

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, אמר: "אנחנו גאים ושמחים על השיבוץ היוקרתי של צוות ישראלי בטורניר כה חשוב של אופ"א. מאז שנת 2006, בה שובץ אלון יפת עם העוזר הבינלאומי שמוליק שטייף, לא שובץ צוות ישראלי לשיפוט בטורניר בינלאומי בכיר. כולנו תולים תקווה שהעבודה וההשקעה שנעשית באיגוד השופטים בפיתוח וקידום השופטים ועוזרי השופט הישראלים בארץ ובחו"ל תמשיך לשאת תוצאות ושופטים ועוזרים נוספים ישובצו לטורנירים ומשחקים יוקרתיים בחו"ל".

עוד בנושא

למה מערכת ה-VAR לא נכנסה לשימוש במוקדמות היורו?
רוזנטל מסביר: כך ה-VAR ישנה לנצח את הכדורגל שהכרנו

אוראל גרינפלד שופט ישראלי עם לוקה מודריץ', קאסמירו, לוקאס ואסקס שחקני ריאל מדריד. GettyImages
עוד שיבוץ יוקרתי. אוראל גרינפלד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully