וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא יהיה VAR במשחקי נבחרת ישראל במוקדמות היורו?

20.3.2019 / 9:26

אופ"א החליטה לדחות את כניסת מערכת הווידאו למשחקים בינלאומיים עד שתיכנס לשימוש בכל ההתאחדויות. גרינפלד ישפוט את איטליה מול פינלנד

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

כל מי שהספיק להתרגל לשימוש במערכת ה-VAR במשחקי ליגת האלופות וגם אצלנו בפלייאוף העליון של ליגת העל, יופתע אולי לגלות שבמשחק מחר (רביעי, 21:45, כאן11) של נבחרת ישראל מול סלובניה לא יתבצע שימוש במערכת ששינתה את כל עולם הכדורגל. מאחר שבחלק גדול מהמדינות החברות באופ"א טרם נכנס השימוש במערכת, אופ"א קבעה כי במשחקי מוקדמות יורו 2020, לא יהיה VAR. למעשה התאחדות הכדורגל בישראל היא העשירית באירופה שמפעילה את המערכת. רוב המדינות באירופה טרם הכניסו אותה לשימוש אצלן ומאחר שצריך אחידות בין כל ההתאחדויות, הוחלט באופ"א כי בקמפיין הזה של מוקדמות יורו 2020 לא יכנס השימוש במערכת הוידאו שמעוררת הדים בכל רחבי העולם. אגב, לא רק שאין VAR, במשחקי המוקדמות לא יהיו גם שופטי רחבה.

מערכת הווידאו תחזור לשימוש במגרשי הכדורגל במחזור הבא בפלייאוף העליון בסוף החודש. בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הוחלט שגם בחצאי גמר גביע המדינה בתחילת החודש הבא, יעשה שימוש במערכת הווידאו וכך גם בגמר גביע המדינה בחודש מאי.

שני שופטים ישראלים זכו לקבל שיבוצים למחזור הראשון של מוקדמות היורו. רועי ריינשרייבר ישפוט ביום שישי את המפגש בין לוקסמבורג וליטא. אוראל גרינפלד ישפוט ביום שבת את המשחק היוקרתי שבו תארח איטליה את פינלנד ביום שבת ב-21:45.

עוד בנושא

בנבחרת ישראל מרוצים: "הפוקוס על דאבור, זה מוריד לחץ מערן זהבי"
קוויאר מסביר אחרי הפנדל המפוקפק לזכות בני יהודה: "אני מתנגד ל-VAR"

לוח התוצאות בסמי עופר מראה VAR. אדריאן הרבשטיין
לא במשחקי הנבחרת. ה-VAR בליגת העל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully