וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קוויאר מסביר אחרי הפנדל המפוקפק לזכות בני יהודה: "אני מתנגד ל-VAR"

דווקא אחרי שהטכנולוגיה החדשה פעלה לטובתו, הבלם הוותיק טען בספרד ש"צריך להיעזר בזה רק לעתים רחוקות". בנוסף סיפר: "סיכוי גבוה שאמשיך לשחק עוד עונה"

אחד מרגעי המחלוקת במהלך משחקי השבת בליגת העל התרחש במפגש בין בני יהודה למכבי חיפה בפלייאוף העליון: לקראת סיום המחצית הראשונה הרחיק ארנסט מאבוקה כדור מהרחבה ופגע בדולב חזיזה. תחילה השופט דוד פוקסמן לא הבחין בעבירה, אולם בעזרת ה-VAR - בו נעשה שימוש לראשונה בישראל - החליט להרחיק את מגן מכבי חיפה ולהעניק פנדל לזכות הזהובים, שהעלה אותם ליתרון 0:2.

אבל למרות שבני יהודה היתה הנהנית העיקרית מכניסת שופטי הווידאו, מסתבר שלא כולם בקבוצה בעד ה-VAR. "אני מעדיף את עין הנץ או את טכנולוגיית קו השער על פני ה-VAR", כתב בלם הקבוצה קרלוס קוויאר בבלוג אישי באתר "מארקה" הספרדי. "לדעתי, צריך להשתמש ב-VAR רק לעתים רחוקות, במקרים של עבירות אלימות מכוונות שנעלמות מעיני השופט. אלימות היא לא חלק מהכדורגל, ובמקרים כאלה ה-VAR יכול לעזור. יחד עם זאת, אני חושב שבזה זה צריך להסתיים. הטעויות הן חלק מהכדורגל - בין אם מדובר בשופטים, שחקנים או מאמנים. צריך ללמוד לחיות עם זה, למרות כל השערוריות שעלולות להיגרם. לא כל דבר צריך להסתיים ב-VAR".

עוד בנושא

איגוד השופטים מגבה ומסביר: ההרחקה של מאבוקה היתה מוצדקת
מכבי חיפה מאוכזבת מהשופט: "מאיפה הוא המציא את האדום?"

דוד פוקסמן שופט המשחק מרחיק את ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קוויאר לא התרשם לטובה. מאבוקה סופג אדום בשבת/אדריאן הרבשטיין

קוויאר ציין שהפנדל שהוענק לזכות קבוצתו בשבת "הראה לי את היתרונות של ה-VAR" והודה ש"אחרי ההחלטה הזאת, המשחק פחות או יותר הוכרע", אבל חזר והדגיש שהוא מתנגד לטכנולוגיה.

כמו כן, קוויאר בן ה-37 סיפר ש"נכון לעכשיו, אני מאוד פתוח לאפשרות ליהנות מכדורגל עונה נוספת ועדיין לא לפרוש". בנוסף התייחס הבלם הספרדי לחצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב. "היריבה שלנו לא הפסידה כל העונה, אבל אני חושב שיש לנו כאן הזדמנות נהדרת, כי אם ננצח אותם נהיה עם רגל וחצי באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully