וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "מואיז קן ומריו באלוטלי יכולים לשחק ביחד"

מאמן נבחרת איטליה לא פסל את החזרת החלוץ הבעייתי לסגל למרות שער הבכורה של חלוצה הצעיר של יובנטוס: "הוא שחקן רבגוני ויכול לשחק עם כל אחד"

חשבון האינסטגרם של באלוטלי

מואיז קן רשם אתמול (שבת) בכורה מוצלחת בשורות נבחרת איטליה, כשכבש את השער השני בניצחון 0:2 על פינלנד במשחק הפתיחה של האזורי במוקדמות יורו 2020. קן בן ה-19, שסומן כבר לפני שלוש שנים כחלוץ העתיד של הכדורגל האיטלקי והחל לפרוע שטרות ראשונים בנבחרת, שיחק בכנף שמאל לצידם של חברו ליובנטוס פדריקו ברנרדסקי וצ'ירו אימובילה שפתח במרכז ההתקפה, ובאיטליה מעריכים שבמשחק הקרוב מול ליכטנשטיין ביום שלישי הוא יעבור לעמדתו הטבעית כחלוץ מרכזי.

רוברטו מאנצ'יני נשאל האם שילובו של קן יגיע על חשבונו של מריו באלוטלי, אותו החזיר מאמן הנבחרת לסגל בשנה שעברה אך בחר הפעם שלא לזמנו למרות שכבש חמישה שערים בשבעת משחקיו האחרונים במדי מארסיי וענה: "זה לגמרי אפשרי שהם ישחקו ביחד. קן עדיין צעיר ויכול לשחק עם כל אחד. תפקידו הטבעי של קן הוא חלוץ מרכזי, אבל הוא גם יכול לשחק בכנף ימין או שמאל. יש לו יכולות יוצאות דופן והוא עדיין ממשיך לגדול. יכול להיות שחוסר הלחץ שיש עליו עוזר לו לשחק משוחרר וטוב יותר".

עוד בנושא

איטליה פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2020 עם 0:2 ביתי על פינלנד
סרחיו ראמוס קרוב לשבור עוד שיא: "שחקן ייחודי בהיסטוריה של הענף"
בארגנטינה שוב מתווכחים: החולשה של מסי בנבחרת מקצועית או מנטלית?

מואיז קן שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
"יש לו יכולות יוצאות דופן והוא עדיין ממשיך לגדול". מואיז קן/GettyImages

מי שצפוי לאבד את מקומו בהרכב הוא אימובילה, שכבש העונה 13 שערי ליגה במדי לאציו, אך לא מצא את הרשת בעשרת משחקיו האחרונים במדים הלאומיים. "אין לי ביקורת על אימובילה", אמר מאנצ'יני. "כאשר חלוץ לוחץ על הבקעת שער זה עושה את הדברים עבורו הרבה יותר מסובכים. הוא חייב להיות יותר רגוע ומרוכז בעבודה הקבוצתית, בדיוק כמו שעשה כשמסר את הכדור המדויק לקן בשער השני, זה היה מהלך נפלא".

עוד באותו נושא

מוקדמות היורו: איטליה גברה 0:2 על פינלנד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully