וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "מכבי תל אביב ומכבי חיפה היחידות שמנוהלות ברמה גבוהה"

המנהל המקצועי של הנבחרות העניק ראיון באוסטריה, שטח את רשמיו מהכדורגל הישראלי, הציב את הגדלת הלגיונרים כיעד, וניתח מי פייבוריטית הערב

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

בווידאו: אנדי הרצוג במסיבת עיתונאים לקראת המשחק

לא רק עבור אנדי הרצוג יהיה המפגש הערב (ראשון, 19:00, כאן11) של נבחרת ישראל מול אוסטריה מרגש במיוחד. מהיציע ישקיף על המתרחש וילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי של הנבחרות, וגם הוא יסגור מעגל. רוטנשטיינר ביצע תפקיד זהה בכדורגל האוסטרי בעשור הקודם, וכאוסטרי סביר שגם ליבו חצוי לקראת המשחק.

אמש פורסם בעיתון האוסטרי "דר סטנדרד" ראיון עימו לקראת המשחק, בו ניתח בין היתר את התחומים בהם הכדורגל הישראלי צריך להשתפר. "יש עכשיו גל של עניין מחודש בנבחרת. הציבור מתחיל להאמין בנבחרת הלאומית מחדש", סיפר רוטנשטיינר. "אנחנו מנסים להסתכל על הבעיות מנקודת מבט רחבה. למשל, על העובדה שלא רשומים מספיק כדורגלנים כאן. בישראל רשומים כ-40 אלף כדורגלנים בלבד. אם באוסטריה לשם השווה רשומים 300 אלף, זה אומר שבישראל צריך לפחות להכפיל את הכמות".

עוד בנושא

פרנקו פודה: "ישראל נבחרת איכותית מאוד עם זהבי, דאבור וכיאל"
נבחרת ישראל: בן ביטון הפצוע שוחרר מהסגל, רמי גרשון זומן במקומו
ממצמצים ראשונים: סיכום התיקו של נבחרת ישראל מול סלובניה
55 סיבות למה דור מיכה חייב לפתוח בהרכב הנבחרת מול אוסטריה

וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. שלומי גבאי
רוטנשטיינר בטוח: אוסטריה פייבוריטית ברורה/שלומי גבאי

רוטנשטיינר הוסיף ש"במועדונים כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה יש מערכת מסודרת, והכל עובד כמו שצריך. יחד עם זאת, במועדונים אחרים יש הרבה עבודה ועוד המון תחומים שבהם צריך להדביק את הפערים. בכל מקרה, הכדורגל הישראלי יכול רק לפנטז על אקדמיה בסדר הגודל של רד בול זלצבורג".

לטענת רוטנשטיינר, הכדורגל הישראלי זקוק ללגיונרים נוספים. "כדי להעפיל לטורניר גדול, אנחנו חייבים שיותר שחקנים יצאו מחוץ לגבולות ישראל. אפילו הליגה האוסטרית היא יעד מצוין, ויש לא מעט שחקנים ששואפים להגיע לשם אחרי שהם מסתכלים על מסלול הקריירה של מונס דאבור".

לסיום, רוטנשטיינר ניתח את יחסי הכוחות לקראת המשחק הערב. "אנחנו יודעים הכל על אוסטריה, וזה בהחלט יתרון. מצד שני, זה גם עלול להיות מסוכן כי אם נחשוב שהם לא מסוגלים להפתיע אותנו, אנחנו עלולים להיכוות. אוסטריה פייבוריטית ברורה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully