וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "אוהב את אוסטריה, אבל ישראל זו המשפחה שלי כרגע". טואטחה בספק

23.3.2019 / 18:45

מאמן הנבחרת נרגש לקראת המפגש עם המדינה שלו (א', 19:00, כאן 11): "אשים את הרגשות בצד, יש לי אחריות". המגן השמאלי התאמן, אבל לא ברור אם יוכל לפתוח. יונתן כהן בכוננות, אפשרות שבן הרוש יוצב כמגן ואז גרשון או דגני יפתחו. דן גלזר שוחרר מהסגל

מחזור 2הסתיים24/03/2019
נבחרת ישראל
  • זהבי (34)
  • זהבי (45)
  • זהבי (55)
  • דאבור (66)
2:4
  • (8) ארנאוטוביץ'
  • (75) ארנאוטוביץ'
אוסטריה
צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

יומיים אחרי ה-1:1 הביתי מול סלובניה, תארח מחר (ראשון, 19:00, כאן 11) נבחרת ישראל את אוסטריה, שמגיעה אחרי שהפסידה 1:0 לפולין בווינה וכשהיא ללא הכוכב הגדול שלה דייויד אלאבה הפצוע.

עוד לפני המשחק, קיימה היום נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים. המאמן אנדראס הרצוג, שיאן ההופעות של נבחרת אוסטריה בכל הזמנים (103 הופעות, 26 שערים), יפגוש את הנבחרת שהוא מכיר כל כך טוב. עד כה נמכרו כ-12 אלף כרטיסים ובהתאחדות מצפים ל-17 אלף צופים הפעם.

שחקני נבחרת ישראל, טאלב טואטחה. שלומי גבאי
התאמן עם החברים. טאלב טואטחה/שלומי גבאי

טאלב טואטחה נמצא בספק למשחק. המגן השמאלי עלה להתאמן עם מדבקה על הרגל, צפוי להיות בסגל, אבל לא בטוח שיפתח. טואטחה עדיין סובל מכאבים ולפני המשחק דיבר עם המאמן ומאמן הכושר. עומרי בן הרוש עשוי לשחק כמגן שמאלי ורמי גרשון או אוראל דגני יתפסו את מקומו כבלמים, אם טואטחה לא יפתח. גם יונתן כהן, שערך את הבכורה שלו בנבחרת בעמדה הזו מול סלובניה, מועמד להרכב.

ערן זהבי ומונס דאבור ימשיכו בהתקפה, כששאר ההרכב תורגל כפי שהיה. דן גלזר שוחרר מסגל הנבחרת בעקבות החבלה בברכו ולא יוזמן שחקן במקומו. הקשר בספק למשחק הבא של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה וגם לחצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
משחק מיוחד עבורו. אנדי הרצוג במסיבת העיתונאים/שלומי גבאי

המאמן אנדי הרצוג אמר לקראת המשחק: "אוסטריה נבחרת טובה, הם שיחקו טוב נגד פולין והפסידו אז זו לא התוצאה לה הם ציפו. די בדומה לנו. אנחנו השגנו נקודה אחת, זה לא מספיק ונלך על ניצחון מחר. יהיה משחק קשה יותר מאשר נגד סלובניה. אחת הבעיות שלנו נגד סלובניה הייתה כשהכדור היה אצלנו. נצטרך ללחוץ יותר את היריבה ואני מאמין שיהיה לנו משחק טוב יותר. רק שלוש נקודות ירצו אותי מחר. אנחנו חייבים לתקוף מהר יותר, ננסה לנצל את נקודות התורפה של האוסטרים. נראה מי כשיר, יש לנו כמה פצועים וגם להם".

על היותו במוקד מול המדינה שלו: "זה משחק מיוחד עבורי, אבל זה סך הכול משחק כדורגל. אני אשים את הרגשות בצד, ברור שאני אוהב את אוסטריה, אבל אני אחראי על נבחרת ישראל. זו המשפחה שלי כרגע ואנחנו רוצים להוציא את המקסימום מהמשחק, נצטרך לעשות עבודה טובה מאוד. יהיה מאוד מרגש לשמוע את ההמנון, אבל אני מזיז את זה הצידה. גם כעוזר מאמן נבחרת ארה"ב היה לי משחק כזה, וניצחתי את אוסטריה. ישראל מרוויחה מזה שאני מכיר את אוסטריה".

על הפצועים: "אני חושב שטאלב טואטחה בסדר, אבל אני לא בטוח שהוא יוכל לשחק מהרגע הראשון. יש לי כמה מחשבות בראש לגבי ההרכב ואופציות לשינויים. היום אין לי הרכב ברור כמו שהיה לי כמה ימים לפני סלובניה".

ביבראס נאתכו קפטן נבחרת ישראל יושב עם אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
רוצה לשמח את המאמן. ביברס נאתכו עם אנדי הרצוג/שלומי גבאי

הקפטן ביברס נאתכו אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אוסטריה מגיעה אחרי הפסד ורוצה לנצח, אנחנו יודעים עליה מספיק ומגיעים באותה מטרה. גם אנחנו רוצים לנצח. נתנו את המקסימום נגד סלובניה, במהלך המשחק העדפנו אחרי 80 דקות שאנוח כי יש משחק נוסף כמה ימים אחרי. זה היה שיקול של המאמן שאצא. אני חושב שכולם בסדר, התאוששנו ואנחנו מוכנים למשחק הבא. המפתח הוא שנשחק את המשחק שלנו ולא נבצע טעויות. אם נעשה מה שמצפים מאיתנו, גם ננצח".

על המשחק מול סלובניה והיכולת שלו: "במחצית הראשונה לא הצלחנו להשתחרר מהלחץ, הם לחצו אותנו נכון ולפעמים גם שחקן ברמה שלי לא מצליח להשתחרר. זה קורה. במחצית השנייה הגבנו, השגנו תיקו וזה בסדר. לומדים גם מזה".

על הקהל: "בנבחרת זה יותר קשה מאשר בקבוצה שמעודדים 90 דקות, אבל הקהל שהגיע במשחק הזה עשה עבודה טובה, גם אם האצטדיון לא היה מלא. האידיאלי זה שיעודדו כל המשחק, אבל ככה זה במשחקי נבחרת. מי שבא עשה עבודה טובה מאוד. אנחנו נתעסק במי שיגיע, נגיד להם תודה ונעשה את המקסימום כדי להוציא אותם מרוצים".

על המפגש של הרצוג עם המדינה שלו והנבחרת בה שימש כקפטן: "בטוח שזה משהו מיוחד בשבילו והוא מתרגש, זו המדינה שלו, אבל אנחנו מנסים להתנתק ולעשות את מה שהוא מבקש מאיתנו. ברור שאם זה יגרום לו אושר אחרי המשחק, נשמח מאוד בשבילו כי הוא עושה עבורנו את המקסימום. הוא נותן לנו הרבה ביטחון, עוזר לנו ורואים את זה עוד מהקמפיין הקודם, בדרך שאנחנו משחקים".

ביבראס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
סיים תשוש את המשחק הקודם. ביברס נאתכו/שלומי גבאי

אוסטריה נחתה כבר בשישי בישראל וקיימה את מסיבת העיתונאים שלה בהשתתפות המאמן פרנקו פודה והקפטן יוליאן באומגרטלינגר מבאייר לברקוזן. במהלך מסיבת העיתונאים, ששודרה בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות האוסטרית, מרבית התגובות של הגולשים היו בסגנון "0:10 לישראל" או שמות של מאמנים אחרים שצריכים להחליף את פודה בתפקיד.

פודה אמר במסיבת העיתונאים: "ישראל משחקת בבית, לא הפסידה ושיחקה טוב. היא ניצחה גם את סקוטלנד ואלבניה ויש לה איכויות עם זהבי, דאבור וכיאל. היא יכולה לשחק בקצב גבוה. אנחנו רוצים לשחק בצורה אגרסיבית כמו שעשינו נגד פולין, ואני מאמין שנוכל".

המאמן הגרמני נשאל לגבי היכולת הדלה של שחקני ההתקפה שלו ואמר: "לכבוש שלושה שערים בשישה משחקים זה מעט מאוד ולכן ברור שאנחנו צריכים להתחיל לכבוש יותר. הגענו למצבים במשחק האחרון נגד פולין ואני מאמין שאולי חסר לנו קצת מזל מול השער. אנחנו כן מגיעים למצבים, אבל אם אנחנו רוצים לנצח ברור שנצטרך לכבוש. המצבים הנייחים הם תמיד מכריעים. אין איזה מתכון להצלחה. טסנו לישראל וראינו את המשחק שלה מול סלובניה וניתחנו אותו. אספנו מידע לגבי ישראל. אנחנו מכירים את הנבחרת ואנחנו יודעים שיש לה נקודות חזקות וחולשות. נצטרך לדעת לנצל את החולשות".

"אני שמח מאוד שאפגוש מחר את אנדי הרצוג. אני מכיר אותו טוב, שיחקנו אחד נגד השני בבונדסליגה ובמקומות אחרים. אבל כל אחד עסוק בנבחרת שלו, רוצה לנצח מחר"

הקפטן יוליאן באומגרטלינגר: "אני חושב שעשינו הרבה דברים טובים נגד פולין. בסך הכול שיחקנו טוב. ישראל קבוצה טובה בבית. היא קבוצה חזקה, אבל אנחנו התכוננו היטב ואני מאמין שנוכל לשחק טוב.

"אנחנו יודעים שישראל נבחרת איכותית וחזקה בבית ויכול להיות שהיא תהיה עייפה, אבל גם אנחנו עייפים. לפעמים הדברים הקטנים יכולים להכריע משחקי כדורגל. כך היה גם נגד פולין. אנחנו רוצים לנצח מחר ואם נשחק את המשחק שלנו, אני מאמין שנוכל לעשות את זה".

על ההיכרות שלו עם אנדראס הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר, אמר קשר לברקוזן: "אנחנו מכירים את רוטנשטיינר ואת הרצוג וכמובן שהם מכירים את הנבחרת שלנו. יש קשר טוב מאוד עם הרצוג, אבל זה לא עניין. יש פה משחק מוקדמות ואנחנו מתעסקים רק ברצון לנצח".

ערן זהבי שחקן נבחת ישראל. שלומי גבאי
ערן זהבי באימון/שלומי גבאי
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. שלומי גבאי
אריאל הרוש/שלומי גבאי

הרכבי הקבוצות

שופט: ייבגני ארנובסקי (אוקראינה)
אצטדיון: חיפה
קהל: 16150

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully