וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר ממזל: מה צריך לקרות כדי שמכבי תל אביב תעלה לפלייאוף

22.3.2019 / 23:57

התוצאות שוב היו לרעתם של הצהובים, שזקוקים לסנסציות בשני מחזורי הסיום. ספרופולוס אחרי הניצחון על חימקי: "ההגנה על שבד הייתה המפתח, שמרנו ראש צלול בדקות הסיום"

ג'רמי פארגו, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניצחון חשוב. ג'רמי פארגו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב שמרה הערב (שישי) על סיכוי תיאורטי לעלות לפלייאוף היורוליג, אחרי שניצחה 71:76 את חימקי מוסקבה בחוץ. בזכות הניצחון עלו הצהובים זמנית למקום העשירי בטבלה, כשהיא עוקבת בדריכות אחר התוצאות של יריבותיה הישירות למאבק על המקום השמיני, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, מילאנו ובאסקוניה.

מייקל רול עם 17 נקודות, ג'וני אובריאנט עם 16 ו-11 ריבאונדים ואנג'לו קלויארו עם 13 ו-9 ריבאונדים בלטו בשורות מכבי תל אביב, שזקוקה לנצח את שני המשחקים שנותרו לה מול גראן קנאריה (בית) ופנרבחצ'ה (חוץ) ולהתפלל ששאר התוצאות יסתדרו לטובתה.

מה צריך לקרות כדי שמכבי תל אביב תעלה לפלייאוף:

- מכבי תל אביב חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, נגד גראן קנריה בבית ופנרבחצ'ה בחוץ.

- מכבי תל אביב צריכה שבמחזור הבא אולימפיאקוס תפסיד לז'לגיריס ביוון ומילאנו תפסיד לפנרבחצ'ה באיטליה.

- מכבי תל אביב צריכה שבמחזור הסיום מילאנו תפסיד לאנאדולו אפס בטורקיה, ז'לגיריס תפסיד לריאל מדריד בספרד ואולימפיאקוס תפסיד לדרושפאקה ביוון.

מייקל רול, מכבי תל אביב, מול אלכסיי שבד, חימקי מוסקבה. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני הספסל העירו את מכבי תל אביב. מייקל רול/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"אני חושב שהמפתח היה ההגנה, בעיקר על אלכסיי שבד", ניתח מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס את המשחק. "הוא אמנם קלע 17 נקודות, אבל באחוזים רעים. לשתי הקבוצות היה סיכוי לגמור את המשחק יותר מוקדם. בדקות הסיום קיבלנו החלטות טובות, שמרנו על ראש צלול וגם לקחנו שני ריבאונדים חשובים בהתקפה. אני חושב שאם מסתכלים על המשחק כולו, הגיע לנו לנצח".

המאמן המשיך: "המחצית השנייה הייתה כמו דרבי, היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק בצורה יותר קלה, ולהם היו הזדמנויות לחזור למשחק, כי הם החטיאו זריקות פנויות ולייאפים, אבל קיבלנו לקראת הסיום החלטות טובות, שיחקנו טוב בהגנה, טוב בהתקפה, הגיע לנו לנצח ממה שראינו מאחרי הרבע הראשון.

"היה חשוב לשמור את שבד על אחוזים רעים, זה היה המפתח שלנו למשחק, והצלחנו. גם מפתח הריבאונדים היה חשוב. כל השחקנים עשו עבודה טובה מאוד, כולם עזרו לקבוצה. נשארו לנו שני משחקים, נתחי עם גראן קנאריה, שזה המשחק הביתי האחרון של העונה הסדירה, ניתן את המקסימום, נלחם עד הסוף, אנחנו מכבי, נלחם עד הסוף. אנחנו רוצים שהאוהדים יבואו להלחם איתנו עד הרגע האחרון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully