וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 71:76 את חימקי ושמרה את חלום הפלייאוף בחיים

למרות פתיחה איומה, הצהובים נחלצו מפיגור גדול ושמרו על סיכוי תיאורטי להתברג בין שמונה הראשונות ביורוליג. רול (17 נקודות) ואובריאנט (16 ו-11 ריבאונדים) הצטיינו

מייקל רול, מכבי תל אביב, מול אלכסיי שבד, חימקי מוסקבה. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
העיר את מכבי תל אביב. מייקל רול מול אלכסיי שבד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תזדקק לנס כדי לעלות לפלייאוף היורוליג, אבל לפחות היא שמרה על התקווה הערב (שישי), אחרי שגברה 71:76 על חימקי מוסקבה בחוץ. מייקל רול (17 נקודות) וג'וני אובריאנט (16 ו-11 ריבאונדים) הובילו את הצהובים לקאמבק אחרי פתיחה איומה ורבע ראשון חלש, במהלכו פיגרו כבר ב-14 נקודות.

ללא דיאנדרה קיין שהמריא לארצות הברית בעקבות הידרדרות במצבה הבריאותי של אמו, חששו הצהובים בעיקר מפני אלכסיי שבד, שלא שיחק במפגש הקודם בין שתי הקבוצות בתל אביב. למזלם, הכוכב הרוסי סבל מיום קליעה חלש, בין היתר בזכות הגנה לא רעה של האורחים, וסיים עם 17 נקודות באחוזים זוועתיים (5 מ-20 מהשדה, 2 מ-10 משתי נקודות).

כעת זקוקים הצהובים לניצחונות בשני המשחקים שנותרו (גראן קנאריה בבית ופנרבחצ'ה בחוץ), ובמקביל לקוות שהתוצאות של הקבוצות האחרות יסתדרו איכשהו לטובתה.

קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 17 (5 מ-7 משלוש), ג'וני אובריאנט 16 (11 ריבאונדים), אנג'לו קלויארו (13, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), ג'רמי פארגו (12 ו-5 אסיסטים), סקוטי ווילבקין 6 (1 מ-6 מהשדה), אלכס טיוס וג'ון דיברתולומאו 4 כל אחד, ג'ייק כהן 3, טאריק בלאק 1 (0 מ-3 מהשדה).

קלעו לחימקי מוסקבה: אלכסיי שבד 17 (5 מ-20 מהשדה, 4 אסיסטים), ג'ורדן מיקי 14, מלקום תומאס 12(8 ריבאונדים), אנדיי זובקוב 9, אנדרו הריסון 7, סרגיי מוניה 6, טוני קרוקר 4 (1 מ-7 מהשדה), סטפן מרקוביץ' 2.

ג'רמי פארגו, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סיים לראשונה העונה עם מדד יעילות חיובי. ג'רמי פארגו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בעצלתיים, והרוסים ניצלו זאת כדי לרוץ ל-0:7 אחרי שתי דקות וחצי, מה שהכריח את יאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן מוקדם. הבליץ של הרוסים נמשך גם לאחר מכן עם עוד שתי שלשות שהקפיצו את היתרון ל-5:19, אבל מייקל רול נכנס מהספסל והפיח רוח חיים אצל האורחים, ושתי שלשות שלו לצד שלשה נוספת של ג'ייק כהן קיזזה את ההפרש ל-6 בלבד. אקורד הסיום של הרבע הראשון של חימקי, שעם שלשה נוספת סיימה אותה ביתרון 15:24.

מייקל רול פתח מצוין גם את הרבע השני, ועם שתי שלשות רצופות קירב את מכבי תל אביב. בדקות הבאות חימקי נרגעה מעט, והרכב המחליפים של ספרופולוס ייצב את העניינים, כשארבע נקודות של אובריאנט קבעו שוויון, 35:35, שלוש דקות למחצית. דקה לאחר מכן המהפך הושלם, אחרי סל ועבירה של אנג'לו קלויארו. האחרון התכבד גם בנקודות האחרונות במחצית הראשונה, שקבעו 39:40 לזכות מכבי תל אביב עם הירידה להפסקה.

למחצית השנייה עלתה מכבי תל אביב מפוקסת יותר. מייקל רול עם שלשה חמישית במשחק ודאנק של אובריאנט קבעו 44:47 לזכותה שלוש דקות מפתיחת הרבע השלישי. ההגנה של הצהובים היתה טובה יותר, ועוד שתי שלשות רצופות, הפעם של פארגו ואובריאנט, הקפיצו אותם ליתרון שיא של שמונה נקודות. הרבע ננעל עם שלשה של אלכסיי שבד, שקבעה 55:59 למכבי תל אביב.

חימקי פתחה טוב יותר את הרבע המכריע, כשאלכסיי שבד מתחמם ונעזר בשלשה של סרגיי מוניה שקבעה 61:61, 8 דקות לסיום. סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק המשיכו לחפש סל שדה ראשון, אבל בלעדיהם רול וקלויארו המשיכו לעשות את העבודה, וסל של האחרון הקפיץ את הצהובים ליתרון 65:71 כשנותרו ארבע דקות. חימקי צימקה למינוס שתיים בלבד, אבל ג'רמי פארגו קלע שלשה גדולה, שבד שוב החטיא בצד השני, ואנג'לו קלויארו הבטיח את הניצחון עם שני ריבאונדים גדולים בהתקפה. בסיום 71:76 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully