וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפציעה הקלה: מסי לא ימריא עם ארגנטינה למשחק ההכנה במרוקו

ארגנטינה נרגשת לקראת משחק הקאמבק מול ונצואלה (שישי, 22:00, ספורט 3): הפרעוש צפוי לפתוח למרות כאבים באגן, אבל לחזור למנוחה בברצלונה מיד לאחר מכן

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
תכונה מיוחדת במולדת. מסי באימון ארגנטינה/רויטרס

ארגנטינה מחכה בהתרגשות רבה להופעה המחודשת של ליאו מסי במדי הנבחרת, שתתקיים מחר (שישי, 22:00, ספורט 3) במשחק ההכנה מול ונצואלה בוונדה מטרופוליטנו במדריד. אחרי תשעה חודשים בהן לא לבש את המדים הלאומיים, הפרעוש חוזר בנסיון נוסף לסחוב את האלביסלסטה על גבו לזכייה בקופה אמריקה הקרב והבא.

יחד עם זאת, מצבו הפיזי לא אידאלי. כוכב ברצלונה סובל מפציעה כרונית באגן, המנהל המקצועי של הנבחרת לואיס מנוטי כבר הודה ש"אני חושש לשתף אותו במשחקים כאלה", ואמש הוא לא סיים את האימון המסכם למשחק. למרות זאת, בארגנטינה העריכו היום שמסי יפתח בהרכב בכל זאת, אולי גם כדי לרצות את רבבות האוהדים שקנו כרטיסים למשחק. הפרעוש לא אמור להשלים 90 דקות, וגם לא צפוי להמריא עם הנבחרת למרוקו, למשחק ההכנה השני שייערך שלושה ימים לאחר מכן.

כרגיל, גם הפעם הנוכחות של מסי בנבחרת מעוררת מחדש השוואות לשחקן הארגנטינאי האגדי אי פעם, דייגו מראדונה. שחקן העבר של הנבחרת מריו קמפס השווה בין השניים היום ואמש ש"ההבדל המרכזי הוא שלדייגו לא היה אף מתחרה".

"מראדונה לא היה צריך לאתגר את עצמו באותה רמה", הסביר. "לעומתו, מסי שיחק בתחילת הקריירה עם רונאלדיניו ואחר כך היה צריך להתחרות בכריסטיאנו רונאלדו. ועדיין - מסי תמיד היה הטוב בעולם. זה מרשים ביותר".

עוד בנושא

בארגנטינה מוטרדים: "ליאו מסי נראה מותש פיזית ומונטלית"
בארגנטינה לא נרגעים מ"הגול המושלם" של מסי, ושוב משווים
מסי בורח לכל כוכבי אירופה: אוהדי בטיס הריעו, מדריד מצדיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully