וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אחזור לאימונים בשבוע הבא". פריס סן ז'רמן חוששת: הנזק מההדחה מהצ'מפיונס

הברזילאי שנעדר מינואר צולם מספר על מצבו הבריאותי. בצרפת דיווחו שבעקבות ההפסד ליונייטד פ.ס.ז' הפסיקה מו"מ עם שלושה שחקנים ועשויה למכור את קבאני

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן צועק. רויטרס
מתגעגעים. ניימאר/רויטרס

כוכב פריס סן ז'רמן ניימאר גילה שהוא עומד לחזור לאימוני הקבוצה בשבוע הבא ולהצטרף לסגל של תומאס טוכל כשהוא ממשיך להתאושש מהפציעה שלו. הברזילאי בן ה-27 מושבת מאז חודש ינואר בגלל פציעה בכף הרגל - בפעם השנייה בשנתיים האחרונות - אחרי שנפצע במשחק מול שטרסבורג.

"בשבוע הבא אחזור לאימונים", אמר אתמול ניימאר בפארק דה פרינס, "כן, אני אחזור לדשא, ואז אצטרף לסגל בעוד שבועיים, כבר עברתי את הבדיקות". הברזילאי נראה אתמול משוחח באצטדיון עם המנהל המקצועי של מארסיי אנדוני זוביזארטה, אותו הוא מכיר מימיו בברצלונה, ועדכן אותו לגבי מצבו במשחק שבו פ.ס.ז' ניצחה 1:3 את יריבתה המושבעת.

עוד בנושא
אנחל די מריה כיכב בקלאסיקו, פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את מארסיי
אמבפה צפה בקלאסיקו, איחר לכינוס של פ.ס.ז' - ונקנס ב-180 אלף יורו

אגב אתמול פורסם בצרפת שההדחה של פריס סן ז'רמן מליגת האלופות פגעה כמובן במועדון מבחינה כלכלית בגלל אובדן הכנסות, אך מתברר שלהפסד מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר יש השלכות מיידיות. על פי דיווחים, ההדחה גרמה לפריס סן ז'רמן לשקול מחדש את הארכת החוזים של שלושה שחקנים ותיקים: ג'אנלואיג'י בופון, הבלם טיאגו סילבה והמגן הימני דני אלבס. לאחרונה הקבוצה ניהלה עם השלושה שיחות "מתקדמות" על חוזה חדש, אבל ההפסד ליונייטד שינה את התוכניות.

בנוסף, בצרפת טענו שאדינסון קבאני מתקרב יותר ויותר לעזיבה בקיץ מפארק דה פרינס, כשעל פי "ראי ספורט" קבוצתו לשעבר של החלוץ מאורוגוואי, נאפולי, מוכנה לשלם 40 מיליון יורו על מנת להשיבו לסן פאולו.

אומנם מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה נחשב למעריץ גדול של קבאני ולכן עדיין קיימת אפשרות שקבאני יעבור לליגה הספרדית בקיץ, וזאת בעיקר לאור העובדה ש"ל'אקיפ" פרסם שאתלטיקו עשויה לאבד בקיץ את אנטואן גריזמן שמועמד להשלים מעבר מדהים לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully