וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה צפה בקלאסיקו, איחר לכינוס של פ.ס.ז' - ונקנס ב-180 אלף יורו

בצרפת חושפים שהחלוץ נענש בחומרה בעקבות האיחור לפני משחק הליגה מול מארסיי באוקטובר. אחרי ההשעיה: ראביו בדרך ליונייטד?

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
חתיכת עונש. אמבפה/רויטרס

מסתבר שהכל אצל קיליאן אמבפה הולך בגדול - גם השכר, אבל גם העונשים. העיתון הצרפתי 'ל'אקיפ' חושף היום (שישי) שכוכב פריס סן ז'רמן נקנס בלא פחות מ-180 אלף יורו בעקבות איחור לכינוס של המועדון לפני משחק הליגה מול מארסיי בחודש אוקטובר האחרון.

אמבפה ואדריאן ראביו איחרו לכינוס משום שצפו בדקות האחרונות של ה-1:5 המפורסם של ברצלונה על ריאל מדריד, שנערך באותו יום זמן קצר לפני פתיחת המשחק של פ.ס.ז'. שניהם נקנסו, ובעקבות האיחור תומאס טוכל אף החליט לספסל את אמבפה, אולם הכניס אותו בתור מחליף ובסופו של דבר גם קיבל ממנו את אחד השערים (המשחק הסתיים ב-0:2 לפ.ס.ז').

עוד בנושא

פריס סן ז'רמן שיחקה לראשונה מאז טראומת יונייטד, וניצחה בקלות
כובש את הרשת: באלוטלי פורח במארסיי, עד הפיצוץ הידוע מראש

שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. GettyImages
עונש פרופוציונלי? ראביו/GettyImages

החלוץ הצעיר לא התנגד לעונש החינוכי: זמן קצר אחרי שהוחלט לקנוס אותו, הוא חתם על מסמך שמאשר לקבוצה לקזז את הסכום הגבוה ממשכורתו ומאפשר לה להעביר את הכסף לארגון הצדקה של פריס סן ז'רמן, שפועל למען רווחתם של צעירים מעוטי יכולת.

לאחרונה פ.ס.ז' נודעה בעונשים המעט מופרזים שהיא נוהגת להשית על שחקניה: אמש דווח שהקבוצה השעתה את אדריאן ראביו עד הודעה חדשה משום שבילה בליל ההדחה הדרמטית מליגת האלופות וכן בגלל שסימן 'לייק' לווידאו שהועלה לרשת על ידי פטריס אברה, בו הוא נראה חוגג את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד. ראביו הושעה עד ה-27 במרץ, ורק אז יוחלט אם להחזירו לפעילות. על פי דיווחים באנגליה, ההשעיה עשויה לסלול את דרכו למנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully