וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן שיחקה לראשונה מאז טראומת יונייטד, וניצחה בקלות

שישה ימים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, מוליכת הליגה הצרפתית טיילה ל-0:4 בדיז'ון. מרקיניוס, אמבפה, די מריה ושופו מוטינג כבשו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן חוזר לריאל מדריד

שישה ימים אחרי שזרקה עוד עונה אירופית לפח עם ההפסד הביתי הכואב 3:1 למנצ'סטר יונייטד שהותיר אותה מחוץ לליגת האלופות, פריס סן ז'רמן חזרה לליגה הצרפתית וניצחה בחוץ 0:4 את דיז'ון במשחק השלמה מהמחזור ה-18. האלופה רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות הגדילה את יתרונה ל-17 נקודות, כשיש לה משחק חסר נוסף.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן כובש מול דיז'ון. רויטרס
שערו ה-25 העונה בליגה. קיליאן אמבפה כובש/רויטרס

דיז'ון ניצחה רק אחד מ-12 משחקי הליגה האחרונים שלה ונמצאת במקום ה-18 שמוביל למבחנים מול המדורגת שלישית בליגה השנייה. אנטואן קומבוארה קיווה לנצל את ירידת המתח של קבוצתו לשעבר ולהשיג נקודה יוקרתית מול פ.ס.ז', אבל כבר בדקה השביעית מרקיניוס נגח מצוין פנימה אחרי קרן שהרים אנחל די מריה מצד ימין. קיליאן אמבפה דחק מקרוב את שערו ה-25 העונה בליגה בדקה ה-40, ודי מריה הגדיל את התוצאה עם כדור חופשי מסובב בדקה ה-50.

תומאס טוכל ביצע חילוף משולש בדקה ה-76 כשהוציא את די מריה, כריסטופר אנקונקו ולייבין קורזאבה, ואחד המחליפים, אריק מקסים שופו-מוטינג, חתם את התוצאה בדקה ה-93 אחרי מהלך קבוצתי ובישול של תומא מונייה. שער ליגה שני של הקמרוני, וראשון מאז ספטמבר. אדינסון קבאני וניימאר הפצועים לא היו בסגל, ג'אנלואיג'י בופון ירד לספסל אחרי טראומת יונייטד וראה את אלפונס אראולה שומר על שער נקי.

עוד באותו נושא

זה תמיד נגמר בדמעות: הקריסות של טיאגו סילבה מלמדות - פ.ס.ז' צריכה מנהיג חדש

לכתבה המלאה
אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער, מאחוריו כריסטופר אנקונקו. רויטרס
ביצוע מלוטש במצב נייח. אנחל די מריה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully