וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אנחל די מריה כיכב בקלאסיקו, פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את מארסיי

הארגנטינאי בישל לאמבפה וכבש צמד נהדר, השוער מנדנדה הורחק אצל היריבה והפער בפסגה עומד על 20 נקודות. בכורה מתסכלת לפאולו סוזה כמאמן בורדו, ליון ניצחה 2:3 את מונפלייה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור על מנצ'סטר סיטי

המחזור ה-29 בליגה הצרפתית נחתם הערב (ראשון) עם הקלאסיקו בו ניצחה האלופה פריס סן ז'רמן 1:3 את מארסיי והגדילה את יתרונה בפסגה ל-20 נקודות. ליון השלישית צמצמה את הפער מליל השנייה לארבע נקודות, בזכות 2:3 ביתי על מונפלייה. פאולו סוזה ספג שוויון בתוספת הזמן בבכורה כמאמן בורדו שסיימה ב-1:1 מול ראן, ואילו ריימס גברה 0:1 על נאנט.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם קיליאן אמבפה. רויטרס
מלך שערי הליגה ממשיך לחורר רשתות. קיליאן אמבפה עם החברים/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מארסיי 1:3

מאז נובמבר 2011 לא הצליחה מארסיי לנצח את היריבה הכי גדולה שלה, והרצף הזה התארך הערב ל-19 משחקים (בכל המסגרות). המדורגת רביעית הגיעה בכושר מצוין, אחרי שהשיגה 16 נקודות מתוך ה-18 האחרונות, אבל פריס סן ז'רמן שוב הייתה גדולה עליה. אנחל די מריה היה כוכב המשחק וכבש צמד שני בקריירה נגד מארסיי, אחרי שעשה את זה בגביע בשנה שעברה.

הארגנטינאי התחיל עם בישול לקיליאן אמבפה, שכבש את שער הליגה ה-26 שלו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ואלר ז'רמן נתן תקווה למארסיי עם שוויון מיד בפתיחת המחצית השנייה, אבל די מריה הגיב בדקה ה-55 עם מבצע נהדר אחרי חילופי מסירות עם תילו קהרר וגם סחט כרטיס אדום מהשוער סטיב מנדנדה שנגע בידו מחוץ לרחבה. מריו באלוטלי פינה את מקומו ושוער המשנה יוהאן פלה נכנס אל בין הקורות, רק כדי להוציא את הכדור מהרשת בנגיעה הראשונה שלו, שכן די מריה תרגם את הכדור החופשי מ-25 מטרים לגולאסו בדקה ה-66.

עוד באותו נושא

אמבפה צפה בקלאסיקו, איחר לכינוס של פ.ס.ז' - ונקנס ב-180 אלף יורו

לכתבה המלאה
אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן כובש בכדור חופשי. ראובן קסטרו
סחט את האדום וסובב את הכדור החופשי לחיבורים. אנחל די מריה/ראובן קסטרו

ליון - מונפלייה 2:3

המארחת התגברה על ההדחה מליגת האלופות והסתדרה ללא השוער הפצוע אנתוני לופס והקפטן הברזילאי מרסלו. מרטן טרייה לקח ריבאונד של עצמו בדקה ה-12 והעלה את ליון ליתרון, אבל מונפלייה לא ויתרה ופלורן מולה סובב כדור חופשי לחיבורים והשווה בדקה ה-36. מוסא דמבלה החזיר את היתרון בדקה ה-58 לאחר הכנה של טאנגי אנדומבלה, וגם החמצת פנדל של נביל פקיר בדקה ה-71 לא קלקלה לקבוצה הביתית, שלוש דקות לאחר שער שנפסל לאורחת, שכן לאו דובואה חטף כדור בדקה ה-86 וחוסם עוואר נגח בין רגליו של השוער אל הרשת. סולימאן קמארה רק צימק בנגיחה בתוספת הזמן.

מרטן טרייה שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
ליון רוצה את המקום השני. מרטן טרייה/רויטרס

בורדו - ראן 1:1

בכורה מתסכלת לפאולו סוזה בליגה הצרפתית. מאמן מכבי תל אביב לשעבר העביר את בורדו למערך של 3-4-3 ושחקניו ניצלו את הרוטציה של ראן כדי להוביל, אבל לא ידעו לשמור על התוצאה. חאתם בן ארפה קיבל מנוחה אחרי ההדחה מהליגה האירופית בעקבות התבוסה 3:0 מול ארסנל ביום חמישי, וחבריו נכנעו בדקה ה-59 לדחיקה מקרוב של פרנסואה קמאנו. שער שוויון נפסל בחלוף שתי דקות בסיוע ה-VAR, אבל ראן הצליחה להימנע מהפסד חוץ רביעי רצוף בזכות שער של אמבאיי ניאנג בדקה ה-92 אחרי ערבובייה ברחבה בכדור קרן.

ריימס - נאנט 0:1
לריימס: רמי אודן (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully