וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה 77:78 את צסק"א במוסקבה, שלשה על הבאזר לקלאתיס

היווני הפציץ עם הלוח 0.3 שניות לסיום וסידר לקבוצה שלו ניצחון קריטי, שסיבך עוד יותר את מכבי תל אביב, שירדה אל המקום העשירי. באסקוניה טיילה מול בודוצ'נוסט, פנרבחצ'ה ניצחה 82:88 את ברצלונה

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
הקבוצה שלו חזרה לנצח. ז'ליקו אוברדוביץ'/קובי אליהו

המחזור ה-26 ביורוליג נמשך היום (שישי) עם שלושה משחקים ועוד איך נמשך. שלשה מטורפת של ניק קלאתיס 0.3 שניות לסיום המשחק סידרה לפנאתינייקוס 77:78 ענק מול צסק"א במוסקבה והעלתה את היוונים אל המקום התשיעי על חשבון מכבי תל אביב.

פנרבחצ'ה נעלה את המשחק מול ברצלונה עם רבע של 36 נקודות וניצחה 82:88 כשהיא נראית בדרך הבטוחה להבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. באסקוניה, כצפוי, רשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 62:82 נינוח מול בודוצ'נוסט החלשה.

קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
הצגה גדולה של סלוקאס/קובי אליהו

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 78:77

וואו וואו וואו איזו דרמה ענקית קיבלנו בבירת רוסיה ו-ווינר אחד גדול שעונה לשם ניק קלאתיס. הכוכב של היוונים קלע שלשה עם הלוח הרחק מקשת השלוש 0.3 שניות לסיום המשחק וסידר לירוקים ניצחון ענק וקריטי מאוד מבחינתם. צסק"א, שנאלצה להסתדר ללא ננדו דה קולו הפצוע, הובילה 68:74 פחות משתי דקות לסיום כשדשון תומאס מוציא סל ועבירה ומוסיף שלשה שקובעת 74:74. כשנותרו 12 שניות לסיום ג'יימס גיסט עמד פעמיים על הקו וקלע רק פעם אחת, מה שהשאיר את צסק"א עם 75:76. היוונים ביצעו עבירה על וויל קלייבורן, שקלע פעם אחת והחטיא. פאו יצאה מהר קדימה וניק קלאתיס, הוא מכולם, קיבל את הכדור וזרק משהו מוזר ממרחק רב, זה פגע בלוח ומשם צלל פנימה 0.3 שניות לסיום. איזה סל ענק.

קלאתיס עצמו היה עם 1 מ-5 לשלוש לפני הזריקה הזאת וסיים עם 11 נקודות ו-9 אסיסטים, דשון תומאס קלע 12 (כולל 6 קריטיות) והוסיף 6 ריבאונדים, ג'יימס גיסט קלע 11 ויאניס פפאפטרו קלע 10 והוסיף 9 ריבאונדים, כולל זה שהוביל לשלשה של קלאתיס בסופו של דבר. את הרוסים הוביל סרחיו רודריגס עם 23 נקודות, קורי היגינס קלע 14 ו-וויל קלייבורן תרם 9 והוסיף 12 כדורים חוזרים.

עוד באותו נושא

ארגין עתמאן: "אני אמשיך להגיד את האמת, גם אם ישנאו אותי בגלל זה"

לכתבה המלאה
ניק קלאתיס, שחקן פנאתינייקוס. ברני ארדוב
איזו שלשה ענקית. קלאתיס/ברני ארדוב

פנרבחצ'ה - ברצלונה 82:88

האורחת הובילה, הובילה והרגישה שהיא כבר בדרך לניצחון, אבל רבע אחרון של 36 נקודות סידר למוליכת היורוליג ניצחון מספר 22 העונה וככל הנראה זה שגם יבטיח לה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, אלא אם יתרחש משהו ממש בלתי צפוי. מנגד, ברצלונה איבדה סיכוי ריאלי להשתבץ במקום הרביעי שמבטיח ביתיות בפלייאוף כיוון שהיא בפיגור של שני משחקים ונחיתות בראש בראש מול אנאדולו אפס כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסוף העונה. במשחק נרשם אירוע חריג במיוחד כשמאמן ברצלונה סבטיסלב פשיץ' הורחק אחרי דקה של משחק עם שתי עבירות טכניות.

מי שהוביל את הקאמבק הטורקי עם משחק נהדר היה קוסטאס סלוקאס היווני שקלע 22 נקודות באחוזים נהדרים (7 מ-8 מהשדה, 5 מ-5 לשלוש) והוסיף לא פחות מ-11 אסיסטים, בובי דיקסון קלע 19, ניקולו מלי הוסיף 13 ו-5 ריבאונדים ולואיג'י דאטומה קלע 11. את ברצלונה הוביל יאקה בלאז'יץ' עם 15 נקודות, כריס סינגלטון קלע 12 כמו גם אנטה טומיץ' (שהוסיף 5 ריבאונדים), קייל קוריץ' קלע 11 ו-ויקטור קלאבר קלע 10.

באסקוניה - בודוצ'נוסט 62:82

הבאסקים, די כצפוי, השלימו ריצה של שלושה ניצחונות ביתיים נוחים מאוד ששיפרו את מאזנם ל-12:14 והם חזק בתמונת העלייה לפלייאוף. בודוצ'נוסט, מנגד, רשמה עוד הפסד שהותיר אותה ב-19:6 והיא כנראה תסיים את העונה במקום ה-15 והלפני אחרון. פטריסיו גארינו הוביל את קלעי באסקוניה עם 16 נקודות, מרסליניו הוארטס תרם 13, שייבון שילדס קלע 12, ונסן פוארייה קלע 8 והוסיף 13 ריבאונדים, יוהאנס פויגטמן קלע 4 והוסיף 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. את המפסידה הוביל נוריס קול עם 17 נקודות ו-4 חטיפות, ארל קלארק קלע 13 והוסיף 9 ריבאונדים, גוגה ביטאדזה סיים עם 7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully