וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג התרשם מחאתם עבד אלחמיד, שעשוי לפתוח בהרכב הנבחרת

14.3.2019 / 11:15

בלם הפועל באר שבע עשוי להיות אחד השינויים בהרכב של המאמן האוסטרי, שהתרשם ממנו. על דור מיכה, שצפוי להשתלב נגד סלובניה, אמרו בנבחרת: "הוא שחקן שיכול להכין כדור לגול בפס אחד"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לפתיחת הקמפיין

בלם הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, עשוי להיות אחד השינויים בהרכב של אנדי הרצוג ביחס להרכב נבחרת ישראל במשחקים האחרונים שלה בליגת האומות. בסביבתו של הרצוג סיפרו הבוקר (חמישי) כי האוסטרי התרשם מאוד מ"השקט של אלחמיד עם הכדור ומהמהירות שלו". אלחמיד מועמד לשחק כאחד מהבלמים לצד שרן ייני במערך שלושת הבלמים של הרצוג, אבל מאמן הנבחרת עשוי אפילו להציב אותו על הקו הימני במקום אלי דסה אם מגן מכבי תל אביב לא יגלה יכולת גבוהה באימונים. משחקו האחרון של דסה במדים הצהובים מול בני יהודה ביום שני האחרון היה הכי רע שלו העונה, ולפחות על נייר הזימונים של הרצוג, אין לו מגן ימני אחר. לכן, אופציית אלחמיד עשויה להיות רלוונטית למקרה שהאוסטרי יחליט על שחקן אחר במערך הקבוע שלו נגד סלובניה ואוסטריה.

בכל הקשור לדור מיכה, בנבחרת חששו מהפציעה בידו אחרי שתאמבי סגס מבני יהודה דרך עליו במשחק הליגה האחרון. הרצוג שמח לשמוע שלא מדובר בשבר. מיכה צפוי להשתלב במהלך המשחק מול סלובניה, אבל קרוב לוודאי שלא יוצב ב-11. "הוא שחקן שיכול להכין כדור לגול בפס אחד", אמרו בנבחרת. "אין בכדורגל הישראלי הרבה שחקנים כאלה. מה שלאחרים לוקח חמש מסירות, מיכה עושה במסירה אחת והרצוג ירצה בוודאי להשתמש בו".

עוד בנושא

זימון בכורה ליונתן כהן וג'רפי, אופיר מרציאנו וניר ביטון שבו לסגל
אנדי הרצוג מסביר: "עטר ואצילי בחוץ מסיבות טקטיות, נאתכו יפתח"
אובלק חזר לסגל של סלובניה, אלאבה וארנאוטוביץ' בסגל אוסטריה

חאתם עבד אלחמיד באימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
יקבל צ'אנס ב-11? אלחמיד/קובי אליהו

מעבר לשאלת השוער הראשון שייבחר מבין אריאל הרוש ואופיר מרציאנו, מרבית העמדות בנבחרת סגורות למרות שיש בה שחקנים שלא נמצאים בכושר משחק מספק. בחוד יפתחו יחד ערן זהבי ומונס דאבור, בין הליגיונרים הבודדים שנמצאים בכושר טוב. כמו כן, נראה כי מקומם של ביברס נאתכו ובירם כיאל בהרכב מובטח. טאלב טואטחה אמור לפתוח בכנף השמאלית. "יש שמונה שחקנים בטוחים בהרכב עוד לפני תחילת האימונים", אמרו בסביבתו של הרצוג. "הרי ברור שההרכב לא ייקבע על פי שני אימונים שיהיו לאנדי עם הנבחרת".

צפו: אנדי הרצוג עונה על שאלות אוהדי הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully