וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי אדם: משטרת אתונה דורשת לדחות את הדרבי בכדורסל

ההתמודדות בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס נקבעה לאותו יום של משחק הכדורגל בין הקבוצות. ביוון ממתינים לשיבוץ השופטים

יוטיוב

בווידאו: אוהדים של אולימפיאקוס מתפרעים ברחובות

בכדורסל היווני תוהים בשיא הרצינות אם ומתי יתקיים משחק הליגה בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס. אולימפיאקוס אמורה לארח את ההתמודדות ביום ראשון בשעה 17:00, אבל ראשיה הודיעו מראש שאם ישובצו למשחק שופטים יוונים, הקבוצה לא תתייצב למשחק. בפנאתינייקוס תוהים כיצד עליהם לנהוג והאם להגיע לאולם של היריבה המרה רק כדי למצוא אותו ריק. בכל מקרה חלק מהערפל יתפזר ביום חמישי - אחרי שאיגוד הכדורסל היווני יודיע על זהות השופטים.

אלא שבלי קשר לזהות השופטים, משטרת יוון מבקשת לדחות את המשחק למועד אחר מכיוון שבשעה 19:00, קצת אחרי שמשחק הכדורסל יסתיים, יתקיים דרבי בין קבוצות הכדורגל של המועדונים. ושני משחקים כל כך נפיצים בטווח זמנים כל כך נמוך הם אתגר עצום לכל משטרה בעולם.

למרבה הפליאה, באיגוד הכדורסל המקומי מערימים קשיים על דחיית המשחק והצדדים מקווים להגיע היום לפתרון שישמור על שקט יחסי ביציעים וברחובות. אחרי שאתמול לא נרשמה הסכמה בין המשטרה לראשי האיגוד, הערב תתקיים פגישה נוספת בהשתתפות נציגים משני המועדונים.

שתי הקבוצות נפגשו בדיוק לפני חודש בגמר הגביע היווני ואולימפיאקוס סירבה לעלות למחצית השנייה בגלל טענות קשות לצוות השיפוט. פנאתינייקוס קיבלה ניצחון טכני ודיוויד בלאט וחבורתו נענשו בהפחתת 6 נקודות.

עוד בנושא:

"פיצוץ המשחק תוכנן מהדקה הראשונה": מאחורי האקט של אולימפיאקוס
אולימפיאקוס: "מבקשים לבדוק מדוע צנחו יחסי ההימורים על פנאתינייקוס"

אוהדי אולימפיאקוס משתוללים. GettyImages
אסור לקחת סיכון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully