וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס נענשה בחומרה: ממאזנה הורדו 6 נקודות, והיא צנחה למקום ה-6

הקבוצה של דייויד בלאט ספגה עונש קשה על ההחלטה שלה שלא לעלות למחצית השנייה בדרבי היווני בגביע. כעת, בנוסף לצרות ביורוליג, היא גם בצרות בליגה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: הפועל ירושלים חוגגת זכייה בגביע

אולימפיאקוס ספגה היום (שבת) עונש כבד מאיגוד הכדורסל היווני בעקבות ההחלטה של הקבוצה לרדת מהמגרש ביום רביעי ממשחק הגביע מול היריבה פנאתינייקוס. ממאזנה של אולימפיאקוס הורדו שש נקודות, מה שאומר שהקבוצה צנחה מהמקום הראשון למקום השישי בטבלה. כמו כן הקבוצה נקנסה ב-7,000 יורו על "עלבון ופגיעה ברוח הספורט".

עוד בנושא
"פיצוץ המשחק תוכנן מהדקה הראשונה": מאחורי האקט של אולימפיאקוס
אולימפיאקוס: "מבקשים לבדוק מדוע צנחו יחסי ההימורים על פנאתינייקוס"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. AP
שלא באשמתו, הקבוצה שלו מסתבכת. בלאט/AP

כזכור, ביום רביעי אירע סקנדל בחצי גמר הגביע היווני בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, שהסתיים בניצחון טכני לירוקים בעקבות סירובה של הקבוצה של דייויד בלאט לעלות ולשחק במחצית השנייה. על פי תקנון האיגוד היווני, הקבוצה יכולה הייתה להיענש בהפחתה של 1 עד 6 נקודות, כך שאולימפיאקוס ספגה את העונש הכבד ביותר.

האדומים סירבו לשוב ולשחק בגלל טענותיהם נגד השופטים. במהלך המחצית הראשונה, שהסתיימה ב-25:40 לפנאתינייקוס, עמד מאזן העבירות על 5:12 לחובתם. גורמים בתוך המועדון הודו בפני עיתונאים מקומיים כי ההחלטה לפוצץ את המשחק לא נפלה בהפסקה, אלא הרבה קודם לכן - כשהשופטים שרקו לשלוש עבירות נגד קבוצתם בתוך חצי דקה. הבעלים, פנאיוטיס ויורגוס אגלופולוס, עמדו בקשר טלפוני עם המנהלים שעל הספסל, והפור נפל.

הדבר מגביר את הלחץ על הקבוצה של בלאט, שמסובכת עכשיו לא רק בליגה, אלא גם ביורוליג. בשבוע הבא תצא אולימפיאקוס למשחק חוץ קשה נגד אנאדולו אפס, ואחריו היא תארח את צסק"א מוסקבה. רצף ההפסדים שלה ביורוליג עלול לסבך אותה במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף.

* סילבן לנדסברג קלע 18 נקודות, אך לא הצליח להוליך את קבוצתו טורם טלקום לניצחון על פנרבחצ'ה בחצי גמר הגביע הטורקי. בסופו של דבר, קוסטס סלוקאס (18 נקודות) וחבריו עלו לגמר עם 65:73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully