וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו יחזור לנבחרת פורטוגל, מראדונה: "הוא חיה"

כוכב יובנטוס יקבל זימון לראשונה מאז המונדיאל, בפורטוגל תוהים האם גם ז'ואאו פליקס יכלל ברשימה. מראדונה: "רונאלדו מכשף". אקס אתלטיקו: "הוא לעולם לא ייזכר כאגדה"

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו יחזור לנבחרת פורטוגל במוקדמות יורו 2020. המאמן פרננדו סנטוס יפרסם את הסגל של אלופת אירופה ביום שישי והכוכב הגדול ישוב למדים הלאומיים בפעם הראשונה מאז ההדחה מהמונדיאל.

רונאלדו לא הוזמן לסגל באף אחד ממשחקי ליגת האומות ופספס גם שני משחקי ידידות. בתקשורת היו מי שטענו שהפורטוגלי זועם על אופ"א שלא בחרה בו לכדורגלן השנה ושזו הסיבה בגללה הוא מחרים את המפעל החדש שלה. אלא שעכשיו מדובר במשחקים חשובים של ממש ורונאלדו יחזור.

פורטוגל משחקת בבית ב' של מוקדמות היורו. היא תארח את אוקראינה וסרביה ב-22 וב-25 במרץ בהתאמה והמאמן סנטוס זקוק לניסיון, ליכולת ולכושר המשחק של רונאלדו, שכבש 85 שערים ב-154 הופעות במדים הלאומיים.

החזרה של רונאלדו היא דבר ודאי, אבל בפורטוגל ממתינים בכיליון עיניים לפרסום הסגל, כדי לדעת אם ז'ואאו פליקס נמצא ברשימה. החלוץ בן ה-19 של בנפיקה הפך לאחד מהצעירים המדוברים ביותר בעולם הכדורגל העונה ונמצא על הכוונת של לא מעט מאריות היבשת. אחת מהן אגב, היא יובנטוס ששוקלת לשלם 120 מיליון יורו - סכום השחרור הנקוב בחוזהו.

בינתיים דייגו מראדונה הצטרף לרשימת המהללים אחרי ההצגה של רונאלדו אמש. הפורטוגלי כבש שלושער ב-0:3 של יובנטוס על אתלטיקו מדריד והיה אחראי במו ראשו ורגליו למהפך מהולל של הגברת הזקנה (אתלטיקו ניצחה 0:2 במשחק הראשון). מראדונה אמר: "יש שחקנים עם מגע של קסם. האמת היא שאנחנו הארגנטינאים גאים בליאונל מסי ומאושרים שהוא בחר לשחק בנבחרת שלנו ולא בספרד. רונאלדו חייתי - יש לו כוח אדיר - אבל עכשיו הוא הפך גם למכשף: הוא אמר שהוא יכבוש שלושה שערים וגם עשה את זה".

עם זאת, יש מי שיוצא נגד רונאלדו. שחקן העבר של אתלטיקו, אלברו דומינגס, ביקר את ההתנהגות של כריסטיאנו במהלך הניצחון אמש של יובה, כשעשה תנועה מגונה כחיקוי ותגובה לתנועה של סימאונה. לדבריו, "שחקנים כמו צ'אבי, אינייסטה וזידאן מעולם לא בזבזו זמן בפרובוקציות מיותרות, והם קיבלו עידוד בכל אצטדיון שבו שיחקו. זה שהוא חיקה את התנועה של סימאונה זה בדיוק הסבה שבגללה הוא לעולם לא ייזכר כאגדה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל לאחר החמצת פנדל. רויטרס
החרם נגמר. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully