וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שוב התגלה כסיוט הכי נורא של אתלטיקו מדריד: "בשביל זה יובנטוס הביאה אותי"

הפורטוגלי הדיח את הקולצ'ונרוס מליגת האלופות בפעם החמישית ברציפות, וסך הכול כבש מולם 25 שערים: "הגענו בגישה מדהימה, הוכחנו שאנחנו ראויים לעלות". אלגרי הבטיח: "נגיע למדריד וניקח את בופון איתנו". וגם: התנועה המגונה של רונאלדו בתגובה לסימאונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן חוזר לריאל מדריד

משחקי הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות מספקים קאמבקים מטורפים, והערב (שלישי) הגיע תורה של יובנטוס, שהדיחה את אתלטיקו מדריד עם 0:3 ביתי אדיר בניצוחו של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי, מלך שערי ליגת האלופות בכל הזמנים ומי שזכה בתואר בשלוש השנים הקודמות עם ריאל מדריד, הבטיח לאוהדיו "לילה מיוחד" ולקח את הקבוצה על גבו עם שלושער אדיר בדקות 27, 49 ו-85 בפנדל, ומחק לחלוטין את ההפסד 2:0 מהמשחק הראשון, אפילו ללא צורך בהארכה. עבור אתלטיקו, שחלמה להגיע לגמר שייערך באצטדיונה הביתי, מדובר בכישלון גדול והיא תסיים את העונה הנוכחית ללא תואר, בדיוק כמו יריבתה ריאל.

בסיום המשחק ביצע רונאלדו חיקוי לתנועה המגונה שעלתה לדייגו סימאונה בקנס של 20 אלף יורו במשחק הקודם. רונאלדו חזר על התנועה בשני מקרים שונים ונותר לראות האם גם הוא ייקנס באותה מידה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
יעלה לו בקנס? כריסטיאנו רונאלדו ב"מחווה" לדייגו סימאונה/רויטרס

המספרים

* לראשונה בהיסטוריה, יובנטוס הצליחה לעבור שלב באירופה אחרי שהפסידה 2:0 במשחק הראשון.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש 25 שערים ב-33 משחקים מול אתלטיקו מדריד. רק נגד סביליה (27) יש לו יותר.

* בכלל, רונאלדו הפך רשמית וסופית לסיוט הכי גדול של אתלטיקו מדריד. שימו לב לזה: כל חמש ההדחות האחרונות של הקבוצה בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, היו בידי הפורטוגלי. גמר ב-2013/14, רבע גמר ב-2014/15, גמר ב-2015/16, חצי גמר ב-2016/17 והפעם זה קרה בשמינית.

* רונאלדו כבש את השלושער השמיני שלו בליגת האלופות והשתווה לליאונל מסי.

* לרונאלדו יש 124 שערים בקריירה בליגת האלופות, לאתלטיקו מדריד בכל תולדותיה יש 118.

* ג'ורג'ו קייליני הוא השחקן החמישי בתולדות יובנטוס שמגיע ל-500 משחקים בכל המסגרות. קדמו לו דל פיירו, בופון, שיראה ופורינו.

* אתלטיקו מדריד סיימה משחק עלוב - ללא בעיטה אחת למסגרת, בלי קרנות ועם 38 אחוזי החזקה בכדור.

התגובות

כריסטיאנו רונאלדו, גיבור המשחק הזה, אמר בסיומו: "זה היה ערב מיוחד, לא רק בגלל הגולים, אלא גם בגלל הגישה המדהימה של הקבוצה. זו מנטאליות שאתה צריך בליגת האלופות ואנחנו שוב במסלול".

על העובדה שיובה מעולם לא עשתה קאמבק כזה עד עכשיו: "זו הסיבה שיובנטוס הביאה אותי, בשביל ערבים קסומים כמו זה. אתלטיקו היא קבוצה מאוד קשוחה, אבל גם אנחנו חזקים והוכחנו שאנחנו ראויים לעלות. עדיין מוקדם לדבר על הגמר, צריך לחשוב משחק אחרי משחק".

המאמן מסימיליאנו אלגרי סיפק הבטחה יוצאת דופן בסיום כשאמר בתגובה לברכות שהעביר ג'יג'י בופון באינסטגרם: "אנחנו מודים לג'יג'י, הוא חקוק בהיסטוריה של יובנטוס. ראינו את המשחק של פריס סן ז'רמן והיינו עצובים בשבילו, אבל ננסה ללכת עד הסוף כדי שהוא יוכל לבוא איתנו למדריד".

על המשחק אמר: "כולם חיכו לו זמן רב, והייתה אפשרות למשחק עצבני, אז ביקשתי מהבחורים להיות רגועים ולשמור על איזון. הייתה כאן הופעה נהדרת ששילבה טכניקה, נחישות ואגרסיביות. ספינאצולה היה מצוין בצד שמאל וגם ברנרדסקי היה טוב מאוד, זו קפיצת מדרגה עבורו ואני יודע עד כמה הוא טוב. אני שמח בשביל האוהדים והמועדון והשחקנים שיודעים שהם חלק מקבוצה גדולה".

לאונרדו בונוצ'י בלם יובנטוס אמר לאחר המשחק: "זה היה ערב נפלא עבור אוהדי יובנטוס. הרבה דברים נאמרו בימים האחרונים, אבל יובה תמיד מגיבה על המגרש. היו לנו ארבע הזדמנויות וניצלנו שלוש מתוכן. הם עשו את אותו דבר במשחק הראשון. הקהל היה השחקן ה-12 שלנו היום. יש לנו מאמן נהדר שהוביל אותנו לרבע הגמר. זה לא היה קל, אבל נלחמנו בשביל הקאמבק הזה. זו זריקת אנדרנלין שתדחוף אותנו לגמר ב-1 ביוני".

פאביו קארסה, פרשן "סקיי איטליה", אמר בסיום: "אני מתנצל בפני אשתי, אבל התאהבתי במישהו אחר הלילה! התאהבתי בכריסטיאנו רונאלדו".

אנטואן גריזמן, כוכבה המאוכזב של אתלטיקו מדריד, הודה: "ידענו שיהיה קשה, אבל בחרנו יום רע לדפוק את הכול. כולם היו חלשים ואני הראשון, אני מרגיש אשם כי לא נכנסתי למשחק. לא הייתי בקצב, לא נכנסתי לעניינים בכלל. הם התעלו עלינו בכל היבט, הם עשו מה שהם רוצים וה-0:3 מסכם את זה. במשחק הראשון לא נתנו לכריסטיאנו להגיע למצבים, אבל היום הוא הגיע לשלושה וניצל את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully