וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ': "כל העולם יצפה במשחק נגד ליברפול. מצפים לתמיכת האוהדים"

מאמן באיירן מינכן בונה על הקהל לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ליברפול (ד', 22:00, ספ' 5+): "זה יום חג. אסור שזה ייגמר שוב ב-0:0, חייבים לנצח אם רוצים להעפיל". נוייר: "יהיה משחק התקפי מאוד"

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים13/03/2019
באיירן מינכן
  • מאטיפ (39, גול עצמי)
3:1
  • (26) מאנה
  • (69) דייק
  • (84) מאנה
ליברפול
עריכת וידאו: מתן חדד

באיירן מינכן וליברפול יעלו מחר (רביעי, 22:00, ספורט5+) לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, כששתי הקבוצות מודעות היטב לחשיבות המשחק. הגרמנים, שבשבת חזרו למקום הראשון בבונדסליגה אחרי שהשלימו את המהפך מול דורטמונד, רוצים להמשיך במומנטום שלהם אבל יודעים שהדחה מוקדמת מהצ'מפיונס תהווה אכזבה קשה. מנגד, ליברפול, שנאבקת מול מנצ'סטר סיטי על האליפות באנגליה, רוצה להמשיך את המסע שלה באירופה ולשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה (העפלה לגמר), בידיעה שניצחון יוקרתי בגרמניה ייתן לה את הדחיפה והביטחון לקראת המשך מאבק האליפות. אחרי ה-0:0 במשחק הראשון באנפילד, יורגן קלופ יודע שגם 1:1 (או כל תיקו עם שערים) יספיק לחניכיו, אבל גם יודע שלא פשוט לנצח באליאנץ ארינה.

עוד בנושא
ההבטחות, הפנטזיות, המפסידים: כך תיראה ריאל מדריד של זינדין זידאן
ליברפול השוותה שיא מועדון: "אם נשחק ככה, אף אחד לא ייפטר מאיתנו"
סלאח: "אשמח להקריב את חלום האלופות שלי עבור החלום של ליברפול"

מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ'. רויטרס
התמיכה מהקהל מרגשת אותו. ניקו קובאץ'/רויטרס

מאמן באיירן, ניקו קובאץ', אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "כל העולם יצפה במשחק מחר. זה יום חג, לא רק בשבילי ובשביל השחקנים, אלא בשביל האוהדים של באיירן מינכן. אנחנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים לעלות לרבע הגמר, זה פשוט. אסור שזה ייגמר ב-0:0. אנחנו מצפים למשחק הזה מאוד, בעיקר בגלל שאנחנו יודעים שנקבל מהקהל תמיכה ברמה שלא ראינו הרבה זמן, זה מרגש אותנו". על כשירותו של דויד אלאבה אמר: "הוא התאמן בסדר, הוא נראה טוב. נכון לכרגע נראה שהוא יכול לשחק".

הקפטן והשוער, מנואל נוייר, הוסיף: "אנחנו משחקים בבית, מול הקהל שלנו, ואנחנו רוצים לנצח. אני צופה משחק התקפי מאוד, יותר ממה שהיה באנפילד, כי שתי הקבוצות צריכות להבקיע. האם אני מוכן למצב של פנדלים? כן, אבל זה לחץ שאי אפשר באמת להתכונן אליו מראש".

עוד באותו נושא

מוחמד סלאח: "אשמח להקריב את חלום האלופות שלי עבור החלום של ליברפול"

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן מנואל נוייר. רויטרס
אי אפשר להתכונן לפנדלים. מנואל נוייר/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
רק רוצה גול. קלופ/רויטרס
אימון ליברפול בגרמניה. רויטרס
מתקשים בחוץ. ליברפול/רויטרס
מוחמד סלאח, אימון ליברפול. רויטרס
יחזור לשיאו? סלאח/רויטרס

באיירן מינכן מגיעה למשחק בידיעה שהיא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בבית מול יריבות אנגליות, בעוד ליברפול ספגה ארבעה הפסדי חוץ רצופים במפעל. באיירן הצליחה לכבוש ב-25 מ-26 משחקי הבית האחרונים שלה, כשרוברט לבנדובסקי כבש 23 שערים ב-22 משחקי הצ'מפיונס האחרונים שלו בבית, כולל 9 מ-10 משחקי הנוקאאוט האחרונים. באיירן עם חמישה ניצחונות רצופים בליגה, כולל 0:6 על וולפסבורג במחזור האחרון.

תומאס מולר ויוזואה קימיש אומנם מושעים מהמשחק, אבל ניקו קובאץ' צפוי להציב מחליפים ראויים כמו ראפיניה ופרנק ריברי. אריאן רובן וקורנטין טוליסו עדיין פצועים, אבל קינגסלי קומאן ערך אימון עם חבריו ועשוי לשחק. ליברפול, מנגד, מתעודדת מהחזרה להרכב של וירג'יל ואן דייק, הבלם המצוין שלא שיחק במשחק הראשון, ותקווה שסאדיו מאנה (שכבש 8 שערים ב-9 המשחקים האחרונים) ורוברטו פירמינו (שסיים מול ברנלי רצף של שישה משחקים ללא שער עם צמד חשוב) ייתנו תרומה בחלק ההתקפי. נאבי קייטה הפצוע יהיה מחוץ לסגל. דיאן לוברןהבעיה היא שהעונה השער היחיד שליברפול כבשה בשלושת הפסדי החוץ שלה זה פנדל של ג'יימס מילנר, דבר שממחיש את החולשה שלה במשחקי חוץ. הבשורה החיובית היא לשתי הקבוצות, ולחובבי הכדורגל, שמזג האוויר הקפוא ששרר בימים האחרונים במינכן נרגע, והמגרש, שהיה מושלג לחלוטין, כבר נראה הופשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully