וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול השוותה שיא מועדון: "אם נשחק ככה, אף אחד לא ייפטר מאיתנו"

המרסיסיידרס השיגו 73 נקודות ב-30 משחקים, כפי שעשו בעונת האליפות ב-1987/88. יורגן קלופ חגג ובחר את איש המשחק שלו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בפריס

זה לא היה פשוט, אבל בסופו של דבר הצליחה ליברפול לנצח 2:4 את ברנלי ולצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי לנקודה. רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה כבשו צמדים, והמרסיסיידרס הצליחו לחזור מפיגור מוקדם בדרך לניצחון החשוב, שלושה ימים לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן בגרמניה. המייטי רדז השוו את שיא המועדון אחרי 30 משחקי ליגה עליונה עם 73 נקודות - בפעם עברה שהגיעו למספר הזה, ב-1987/88, הם זכו באליפות בפער של תשע נקודות. הפעם זה יהיה קשה שבעתיים.

"בהרבה מדינות לא היו מאשרים את השער הראשון שלהם", אמר יורגן קלופ על השער של אשלי ווסטווד הישר מנקודת הקרן. "אי אפשר להתייחס ככה לשוער. זה כמובן לא עזר לנו, אבל נשארנו רגועים, החזקנו בכדור והיו לנו רגעים מצוינים. ניסינו להבקיע כמה שיותר שערים נגד קבוצה חזקה והמסר של היום הוא זה: אף אחד לא יצליח להיפטר מאיתנו אם נמשיך לשחק כפי ששיחקנו היום. אין לנו שום בעיות של ביטחון עצמי".

הרצף באנפילד נמשך

על אדם ללאנה, שפתח בפעם הרביעית בלבד העונה, אמר המנג'ר הגרמני: "בדיוק לזה ציפינו ממנו. הוא לא כבש, אבל היה המצטיין במגרש. הוא שיחק יוצא מהכלל".

ללאנה עצמו הודה: "השנה וחצי-שנתיים האחרונות היו קשות, עם כל הפציעות שעברתי, אבל אני מקווה שהן מאחורי. אני רוצה להמשיך לעבוד קשה ולתרום למה שאולי יהיה סיום נהדר לעונה. אני מניח שגם אנחנו וגם באיירן נגיע עם ביטחון למשחק ברביעי".

אנדי רוברטסון סיכם: "סיום העונה הולך להיות מרתק, לכאן או לכאן. נצטרך לתת 100 אחוז בכל משחק ונצטרך להתמודד עם התוצאות, מה שהן לא יהיו. אם נמשיך לשחק ככה, זה יציב אותנו בעמדה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully