וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבטחות, הפנטזיות, המפסידים והתוכנית הגרנדיוזית: כך תיראה ריאל מדריד של זינדין זידאן

פלורנטינו פרס הבטיח לצרפתי חוזה ענק ושלושה כוכבי-על ("אמבפה או ניימאר? למה לא שניהם"), באנגליה טוענים: "פנייה נעשתה כבר לאדן הזאר". גארת' בייל בדרך החוצה, חאמס רודריגס לא יחזור, מרסלו בפנים, ספקולציות חדשות על רונאלדו. כל ההשלכות מהמהלך

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- פלורנטינו פרס הבטיח לזידאן שליטה מוחלטת בכל ההחלטות המקצועיות במועדון.

- ריאל מדריד תנסה לרכוש בקיץ שלושה כוכבי-על, כמו בתקופת הגלקטיקוס.

- באנגליה טוענים: "ריאל כבר פנתה לצ'לסי בנוגע לאדן הזאר".

- "אס": גם פול פוגבה, סיידו מאנה והארי קיין על הכוונת של ריאל.

- המאמן החדש-ישן יקבל חוזה גבוה בהרבה מזה שהיה לו כשעזב.

- בספרד כבר סימנו את המרוויחים והמפסידים הגדולים ביותר מהזעזוע הדרמטי.

seperator

בריאל מדריד התעוררו לבוקר חדש ואופטימי אחרי הקאמבק המסעיר של זינדין זידאן. אחרי שהודחה כבר מהגביע ומליגת האלופות ובליגה הפער מברצלונה כבר בלתי מחיק, לבלאנקוס לא נותרו יותר מדי מטרות מקצועיות העונה, אך לפתע הם קיבלו זריקת מרץ גדולה לקראת העונה הבאה.

על פי "מארקה", אלופת אירופה היוצאת פחות או יותר גנבה את זידאן, שהיה המועמד המוביל של יובנטוס להחליף את מסיליאנו אלגרי בקיץ. ראשי הגברת הזקנה ראו בשחקן העבר האגדי המאמן המושלם עבורם, בין היתר בזכות מערכת היחסים המצוינת שלו עם כריסטיאנו רונאלדו (מכירת CR7 בקיץ היתה אחת הסיבות העיקריות לעזיבתו של זידאן את הברנבאו). אלגרי עצמו, אגב, עשוי היה לעשות את הדרך ההפוכה ולהגיע בסופו של דבר למדריד, אם וכאשר זידאן היה מוצא עצמו בטורינו.

ב"אס" טוענים שהמאמן האהוב שב לכס המלכות משום שפלורנטינו פרס הבטיח לו שיקבל את כל מה שרק ירצה, ויקבל בעצמו את כל ההחלטות החשובות - לא כפי שהיה בעבר, כשחפץ בעזיבתו של גארת' בייל ולא קיבל אותה, או בסאגת ניסיון צירופו של קפה, לפני שזה עבר לצ'לסי. התכנית של הבלאנקוס גרנדיוזית למדי: להחתים בקיץ שלושה כוכבי-על, קצת כמו בתקופות הגלקטיקוס בעבר. כשפרס נשאל אמש את מי היה בוחר - ניימאר או אמבפה, השיב בעליצות: "מדוע לא שניהם? זידאן יודע צרפתית, אולי זה יעזור עם קיליאן". "אס" מציין היום מטרות נוספות של ריאל, כמו פול פוגבה, הארי קיין סאדיו מאנה, כמו גם בלם פורטו אדר מיליטאו.

כמו כן, בניגוד לחוזהו הקודם, שלא הציב אותו אפילו ברשימת עשרת המאמנים בעלי המשכורת הגבוהה בעולם, כעת זיזו צפוי להשתכר קרוב לפפ גווארדיולה, דייגו סימאונה ואחרים שנמצאים בפסגה.

עוד בנושא:

היכנסו לנעליו של זינדין זידאן: מי צריך להישאר בריאל מדריד?
זינדין זידאן הוצג בריאל מדריד: "נהדר לשוב הביתה. דברים הולכים להשתנות"
סרחיו ראמוס: "לוקח אחריות, הצהוב באמסטרדם היה טעות. מרסלו? כמו אח עבורי"
גארת' בייל על זינדין זידאן: "לא היינו החברים הכי טובים"

עוד באותו נושא

היכנסו לנעליו של זינדין זידאן: מי צריך להישאר בריאל מדריד?

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
המפסידה העיקרית: יובנטוס. זידאן/AP

ומה לגבי העונה הבאה? ובכן, המורווחים הגדולים מהחלפתו של סולארי בזידאן הם קודם כל אלו שנודו על ידי הארגנטינאי ובראשם מרסלו, מרקו אסנסיו ואיסקו שאפילו לא נכלל בסגל של סולארי והיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון. לגבי מרסלו, המגן השמאלי היה באנקר אצל זידאן, אך הפך אצל סולארי להיות המחליף של סרחיו סרחיו רגילון הצעיר. לגבי איסקו, קשר נבחרת ספרד ידע עליות ומורדות אצל זידאן, אבל מעולם לא הוקפא והודח מהסגל כפי שהיה אצל סולארי. הכישרון של איסקו מעולם לא הוטל בספק, אלא יותר הגישה שלו ואל תתפלאו אם תראו אותו מוקפץ היישר להרכב של הצרפתי.

אשר לעונה הבאה, ב"מארקה" טוענים שזיזו עשוי לבחור באשרף חכימי כמחליפו של מרסלו אם אכן יעזוב, בעוד ראול דה תומאס המושאל לראיו וייקאנו צפוי לשוב ולשמש כמחליפו הראשון של קארים בנזמה. גם מרטין אודגארד המושאל עשוי לחזור, כמו גם תיאו הרננדס ומיוראל.

איסקו, ריאל מדריד. רויטרס
יחזור מההקפאה? איסקו/רויטרס

אבל לא כולם מרוצים מההגעה של זידאן. מי שככל הנראה ישלם את המחיר ויעזוב בקיץ הוא גארת' בייל. הקיצוני הוולשי, שהיה אמור להיות הכוכב הגדול של הקבוצה אחרי עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, "טינף" על זידאן מוקדם יותר העונה כשאמר: "בכלל לא ידעתי שהוא עוזב את ריאל מדריד, הוא לא אמר לי שום דבר", סיפר בייל, שהוסיף: "הייתה לנו מערכת יחסים, אבל לא הייתי מגדיר אותנו כחברים הכי טובים".

עוד שחקן שהוציא קיטור על זידאן היה דני סבאיוס, שאמר: "מי שצריך להסביר למה אני לא מקבל הזדמנויות זה זידאן. גם במשחקים חסרי חשיבות לא שיחקתי אצלו. שאלתי אותו למה אני לא משחק. היו תקופות שקרוס ומודריץ' היו פצועים והוא שינה את השיטה כדי לא לתת לי לשחק. זה כואב".

מתאו קובאצ'יץ' המושאל לצ'לסי לא צפוי לחזור, וכך גם חאמס רודריגס, אותו תוכל לרכוש ריאל מדריד בחזרה מבאיירן מינכן תמורת 42 מיליון יורו, שכן לא ממש הסתדר עם זיזו.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל עם מאמנו זינדין זידאן. AP
השניים הללו לא ישתפו פעולה עוד הרבה זמן. בייל וזידאן/AP

אז בייל כנראה יעזוב, אבל מי יהיה הכוכב הבא שינסה להיכנס לנעליים של כריסטיאנו רונאלדו שהותיר חלל עצום בקיץ הקודם, חלל שעדיין לא מולא? ובכן, בספרד מעלים את רשימת המועמדים האפשרית ומי שנמצא בראש הרשימה הוא ניימאר, כוכבה הברזילאי של פריס סן ז'רמן. ניימאר כבר דיבר לאחרונה על האפשרות לעבור לברנבאו ולא שלל את האפשרות הזו על הסף. אחרי ההדחה המדהימה של פריס מליגת האלופות בידי מנצ'סטר יונייטד, ייתכן שניימאר ישמח לעבור לשחק אצל מאמן שרשם שלוש זכיות רצופות במפעל היוקרתי מכולם.

השם השני והריאלי יותר שעולה כמועמד להגיע הוא של אדן הזאר. הכוכב הבלגי קרץ כבר אחרי המונדיאל לריאל מדריד ואמר שישמח לשחק בשורותיה. המלכוד: לצ'לסי אסור להחתים שחקנים בשני חלונות ההעברות הבאים והיא לא תוכל להביא מחליף לבלגי. מאידך, אם היא לא תמכור אותו הקיץ היא כנראה תאבד אותו בחינם בקיץ שלאחר מכן, כאשר חוזהו יסתיים.

עם זאת, היום "טלגרף" טוען כי "ריאל מדריד עשתה מהלך ראשון בניסיון לרכוש את אדן הזאר" כשפנתה לצ'לסי. הזאר כבר הצהיר בעבר שהוא מעריץ את זידאן, וצ'לסי תדרוש עליו 100 מיליון ליש"ט, על אף שהשנה הבאה תהיה האחרונה שלו בחוזה. "העזיבה של סולארי וההגעה של זידאן רק הגבירה את התשוקה של הזאר לעבור לריאל", נכתב, "הזאר צפוי להבהיר למועדון שהוא רוצה לעזוב".

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
אחד השמות החמים. הזאר/רויטרס

יש לציין שזידאן טען אתמול שהוא לא דיבר על מטרות רכש לעונה הבאה בטרם חתם על חוזהו, ושעכשיו הוא מרוכז רק בלסיים את העונה הזאת בצורה מכובדת. עם זאת, הספקולציות על רונאלדו החלו לעלות, עם קאמבק אפשרי. "כולנו מכירים את רונאלדו ויודעים מה הוא תרם למועדון וחשיבותו בהיסטוריה של המועדון, כמה חשוב הוא היה וכמה הוא תרם", אמר זידאן, "אבל זה הכל לכרגע, אני לא חושב על זה כרגע". עם זאת, כתב התוכנית "אל צ'ירינגיטו" טען אתמול ש"אולי זה יישמע רחוק, אבל עם החזרה של זידאן, החזרה של רונאלדו היא אפשרית יותר". ב"Calciomercato" האיטלקי נכתב ש"החלום של כריסטיאנו שזידאן יצטרף אליו לא יתגשם,, וכבר בשבוע שעבר ז'ורז'ה מנדס אמר לו 'אתה עוד תראה שזידאן יחזור לריאל'".

זידאן, רונאלדו, הזאר. רויטרס, עיבוד תמונה
כולם ביחד? זיזו, הזאר וכריסטיאנו/עיבוד תמונה, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully