וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו מועדי חצי גמר הגביע: נתניה מול חדרה בשלישי, הדרבי ברביעי

12.3.2019 / 17:45

הקבוצה של דראפיץ' תפגוש את חדרה ב-2.4 ב-20:45, מכבי ת"א נגד בני יהודה יממה לאחר מכן. שני המשחקים בטדי. בנתניה חוששים מהשעיות

האתר הרשמי של מכבי נתניה

מכבי נתניה תפגוש את הפועל חדרה באצטדיון טדי ביום שלישי (2.4) בשעה 20:45 ומכבי תל אביב תפגוש בני יהודה יום לאחר מכן באותה שעה ובאותו אצטדיון. כך קבעה היום (שלישי) ההתאחדות לכדורגל ששיבצה את שני משחקי חצי גמר גביע המדינה.

ארבעה שחקנים של מכבי נתניה בסכנת הרחקה מחצי גמר גביע המדינה מול הפועל חדרה בתחילת החודש הבא, אם יקבלו כרטיס צהוב במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. במכבי נתניה מתכוונים לשוחח עם ויקי כחלון, גבי קניקובסקי, אביב אברהם ודודי תירם ולהזהיר אותם לבל יספגו כרטיס צהוב במשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון. יתכן אף שהמאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יעדיפו לאפשר במשחק מנוחה לקניקובסקי וכחלון שהם היותר דומיננטיים בהרכב מבין הארבעה במשחקים האחרונים, כדי לא לסכנם. במכבי נתניה רוצים מאוד את גביע המדינה ולא מתכוונים לקחת סיכון בעניין.

עוד בנושא
דיווח: מכבי חיפה תממש את האופציה על קרים פריי
בית"ר ירושלים: לוסיו ושי קונסטנטין מועמדים לקראת העונה הבאה
לוח משחקי הפלייאוף המלא: מכבי תל אביב - מכבי חיפה במוצ"ש, 30 במרץ

חצי גמר הגביע. אתר רשמי
נקבעו מועדי המשחקים/אתר רשמי

יחד עם זה בקבוצה רוצים לחזור למסלול הניצחונות כבר במשחק הקרוב שיפתח את הפלייאוף העליון מול הפועל באר שבע. הצוות המקצועי שוב מתכוון להעלות הילוך בקצב האימונים אחרי המחצית הראשונה הרעה מול הפועל חדרה במשחק האחרון. בקבוצה לא אהבו את זה שחדרה הגיעה רעבה יותר למשחק אפילו שזה היה טבעי מאחר שהיא היתה זקוקה לכרטיס לפלייאוף העליון. דראפיץ' וברדה יבהירו לשחקנים שקבוצה אשר רוצה להתמודד על תארים ולהיות מקצוענית עד הסוף חייבת לבוא בכל משחק ולהציג את אותה רמה של מוטיבציה והתלהבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully