וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לוסיו ושי קונסטנטין מועמדים לקראת העונה הבאה

12.3.2019 / 10:07

במועדון סימנו את חלוץ חדרה ומגן בני יהודה. ניר קלינגר לשחקנים: "שמתי את הראש שלי, כולם צריכים לקחת אחריות ולשפר את המצב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר סאגת הישארותו בקבוצה, הסביר ניר קלינגר לשחקני בית"ר ירושלים את השתלשלות האירועים אחרי המשחק מול הפועל תל אביב: "אני בטוח שקראתם ושמעתם הרבה דברים, אז אני אסביר מה בדיוק קרה. בעקבות המצב לקחתי אחריות ושמתי את הראש שלי, הודעתי על כך למשה חוגג. חוגג חשב, חזר אלי למחרת וביקש שאמשיך עד לסיום העונה. כולם כאן צריכים לקחת אחריות על המצב של המועדון ולהביא אותו למצב טוב יותר, אין ברירה אחרת, זאת האחריות של כולנו".

בבית"ר לא מקלים ראש במצב בתחתית ויודעים שאם לא יתחילו לצבור נקודות, הם עלולים להיכנס לקלחת של מאבקי הירידה. אנטואן קונטה חזר להתאמן אך משדר חשש ונראה שאינו מתלהב לחזור לשחק נגד הפועל חיפה. מאור בוזגלו ישוב לסגל וכמוהו גם מיקי סירושטיין שהיה מוצהב במשחק האחרון. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "הלחץ כבר ירד מניר קלינגר והוא עכשיו נטו על השחקנים. כל אחד שרוצה להילחם על העתיד שלו כאן או על הקריירה שלו בכלל צריך לעשות שינוי".

במקביל נערכים במועדון לעונה הבאה. בין השמות שנמצאים על הפרק ואיתם אמורים לפתוח במו"מ נמצאים החלוץ הברזילאי של הפועל חדרה לוסיו, כמו כן מגן בני יהודה שי קונסטנטין. בנוסף אליהם, בבית"ר רוצים לצרף את עלי מוחמד או איסמעילה סורו, כאשר העלות של כל אחד מהשניים לא תהיה פחותה ממיליון יורו. לקונטה חוזה לעונה נוספת במועדון, אבל אם לא ירצה לחתום על חוזה חדש, עשויים הירושלמים לנסות ולמכור אותו.

עוד בנושא:

קווין טאפוקו: "מבחינת אווירה, הכדורגל הישראלי עולה על הבלגי"
מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' המליץ להאריך את חוזהו של אלירן עטר
איביץ': "גולסה מתארגן לניתוח מחר". אבוקסיס: "יש למכבי את הקהל הכי רע שיש"
לוח משחקי הפלייאוף המלא: מכבי תל אביב - מכבי חיפה במוצ"ש, 30 במרץ

שחקן הפועל חדרה לוסיו. שלומי גבאי
יעשה את המסלול של פלומן? לוסיו/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully