וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה חתם על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2024

המגן הספרדי הבינלאומי נחשב לחברו הטוב ביותר של מסי ובישל לו יותר מכל שחקן אחר בקבוצה: "מקווה שנמשיך לשחק יחד עוד זמן רב"

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: ראיון עם אנדראה פירלו ואלסנדרה דל פיירו

ברצלונה הודיעה היום (שני) על החתמתו של ג'ורדי אלבה לחמש שנים נוספות, עד 2024. סעיף השחרור של המגן צמח מ-150 מיליון יורו ל-500 מיליון יורו. אלבה אמר אחרי חתימתו: "אני מודה למועדון על האמונה בי, וכמובן למשפחתי ולסוכנים. זהו יום מאוד מיוחד עבורי ואני מאוד מאושר. אני נמצא במועדון כבר 20 שנה ורוצה להמשיך לזכות איתו בתארים רבים נוספים". בטקס נכחו נשיא הקבוצה, ז'וספ מריה ברתומאו ומנהלה הספורטיבי ג'ורדי מסטרה ושמו סוף לחרושת השמועות בנוגע לעזיבתו של השחקן. מסטרה הגיב לחתימתו של אלבה: "האיחוד עם אלבה הוא יום מאושר עבור ברצלונה והעם הקטאלוני. זהו צעד מאוד חשוב עבור המועדון כי ג'ורדי שחקן ברמה עולמית ונחשב לטוב ביותר בתפקידו".

המגן בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של הקטלאנים אך עזב לזו של ולנסיה, בה רשם את הפריצה הגדולה שלו. ב-2012 נרכש בחזרה על ידי קבוצתו נעוריו תמורת 14 מיליון יורו והחל לבסס את מעמדו כאחד המגנים הטובים בעולם. בסך הכל זכה עד כה ב-14 תארים, שיחק 282 משחקים וכבש 14 שערים בשורות האלופה הספרדית. אלבה שותף העונה ב-38 משחקים בשורות הבלאוגראנה וכבש שני שערים.

אלבה הוסיף על המשך שיתוף הפעולה עם חברו הקרוב ליאו מסי: "אני מקווה שהוא יישאר עד אחרי שאסיים פה את החוזה. אני נהנה לשחק עם ליאו והוא משפר אותי כשחקן וכאדם".

עוד בנושא:

סרחיו ראמוס: "לוקח אחריות, הצהוב באמסטרדם היה טעות. מרסלו? כמו אח עבורי"
ריאל נחושה לפטר את סולארי למרות הניצחון, אבל מה גורם לעיכוב?
ברצלונה: הקהל בקאמפ נואו שרק בוז לקוטיניו, הוא כבר מכין את הקרקע לעזיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully