וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל נחושה לפטר את סולארי למרות הניצחון, אבל מה גורם לעיכוב?

פרס שוקל להיפרד מהמאמן עוד היום על אף הניצחון 1:4 על ויאדוליד, מתעקש על מוריניו, אבל בכירים אחרים בודקים אופציות נוספות. וגם: העימות עם קרוס

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הדחת ריאל מדריד מליגת האלופות

ריאל מדריד אמנם הביסה את ויאדוליד 1:4 אמש (ראשון), במשחק שיכול היה להתפתח בצורה מאוד שונה, אך כעת אפילו השחקנים מודים שזמנו של סנטיאגו סולארי כמאמן הקבוצה שאול. "זה מצב קשה לכולם, מצב לא אידיאלי", הודה נאצ'ו. "בדרך כלל אנחנו מסיימים עונה עם תואר, בדרך כלל ליגת האלופות. מערכת היחסים שלנו עם המאמן לחוצה כרגע כי דברים לא עובדים".

לאחר מכן מיהר שחקן ההגנה להוסיף: "סולארי הוא המאמן כרגע ואנחנו מוכנים למות איתו על כר הדשא. עברנו שבוע מאוד קשה, לא פשוט לחיות בשגרה הזאת. זה לא תירוץ, אנחנו לא רגילים להיות מחוץ לתמונה בנקודה הזו של העונה. המחויבות שלנו היא להמשיך להילחם עבור הסמל".

את המתיחות בין סולארי לשחקנים אכן אי אפשר היה לפספס. במהלך המשחק המאמן תועד בעיצומו של ויכוח סוער עם טוני קרוס, וכשקארים בנזמה הוחלף בדקה ה-88 הוא העביר את סרט הקפטן למרסלו המתוסכל, במה שנתפס על ידי התקשורת הספרדית כאקט מתריס כלפי המאמן שמרבה לספסל את המגן.

גם ההנהלה כבר משדרת שסולארי נמצא עם רגל וחצי בחוץ, וספק רב אם יעמוד על הקווים במשחק הבא של הקבוצה, בשבת מול סלטה ויגו. ב"אס" נכתב הבוקר שפלורנטינו פרס נחוש לפטר את סולארי ולהחליפו בז'וזה מוריניו באופן מיידי, ושייתכן שהמאמן יפוטר היום בשעות אחר הצהריים. על פי דיווחים, הניצחון אמש לא יהווה שום פקטור בהחלטה של ריאל והעיכוב בפיטורי סולארי נבעו בעיקר מסיבות בירוקרטיות שנוגעות לשאלת המאמן הבא.

כאמור, פרס רוצה אך ורק את מוריניו, אולם גם זינדין זידאן מועמד לחזור לקווים. ב"מארקה" צוין שאחת הסיבות שסולארי עוד לא פוטר הן שבכירים אחרים בריאל רוצים לבדוק מועמדים נוספים לעמדת המאמן. כמו כן, נכתב ש"אף אחד לא מוכן להתחייב שסולארי יעמוד על הקווים במשחק הבא".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:4 את ויאדוליד במשחק רב אירועים
מרסלו וסרחיו ראמוס התעמתו בסיום האימון של ריאל מדריד

העימות בין סולארי לקרוס

כשאמיליו בוטרגניו מהנהלת המועדון נשאל על המאמן, סירב להתייחס לעתידו הקרוב, ולא ממש ניצל את ההזדמנות כדי לתת לו גב: "סולארי מאמן מצוין, אבל אני מוכן לדבר רק על המשחק".

סולארי עצמו התעקש כי הוא "מוכן למות עם השחקנים האלה, כמו כמו מהרגע שהגעתי", ואהב מה שראה מקבוצתו: "היה משחק קשה והשחקנים שלי היו יוצאים מהכלל אחרי פתיחה רעה. זה דבר אחד להיות עצוב ודבר אחר להיות מקצוען, הניצחון הזה אמור לעזור לנו לחזור להתעסק בדברים חיוביים. איסקו? זה עניין מורכב שנצטרך לפתור בתוך המועדון".

קארים בנזמה ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם התקשורת: "זכינו בהרבה תארים בשנים האחרונות, ואז אחרי אייאקס זה כאילו לא זכינו בדבר. חדר ההלבשה פה מאוחד, הוא תמיד היה מאוחד, ואם לא היה, לא היינו יכולים לשחק כפי ששיחקנו. סולארי? אני מקווה שיישאר עד סיום העונה, אבל זו החלטה של המועדון. אנחנו איתו".

כשנשאל האם השחקנים שהיו צריכים למלא על החסר לאחר עזיבת כריסטיאנו רונאלדו לא עושים זאת העונה, השיב: "שכולם יחשבו מה שהם רוצים. אני לא חושב ככה. כריסטיאנו כבר לא כאן, כולנו מנסים לעזור, להבקיע ולנצח".

הרגע המוזר של המשחק הגיע בדקה ה-14, כשסרג'י גווארדיולה כבש לקבוצת התחתית והשופט ביקש להיעזר ב-VAR. אלא שכשמצלמות הטלוויזיה עברו לחדר המסכים, הוא היה ריק מאדם. "יש יותר מחדר VAR אחד", התעקש דובר לה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully