וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר הציע להתפטר, משה חוגג סירב: "הוא צריך לאמן עד תום העונה"

11.3.2019 / 11:23

המאמן פנה לחוגג מיוזמתו והעלה את האפשרות לעזוב מיידית, אבל הבעלים התעקש להשאירו עד סוף העונה. ברק בכר, יוסי אבוקסיס וסולובודן דראפיץ' על הכוונת לקראת הקיץ: "בסוף העונה נקבל החלטה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ניר קלינגר נשאר בבית"ר ירושלים. הקבוצה הודיעה היום (שני) שהמאמן ביקש להתפטר אחרי שהקבוצה נותרה מחוץ לפלייאוף העליון, אולם הבעלים משה חוגג לא קיבל את ההתפטרות.

"קלינגר שוחח עימי ביממה האחרונה", אמר חוגג. "בשיחה ניר לקח אחריות על מצב הקבוצה וביקש להתפטר, לא קיבלתי את בקשת ההתפטרות של ניר מפני שאני חוש ומאמין שהוא צריך לאמן עד תום העונה. בנוגע לעונה הבאה תתקבל החלטה בתום העונה הנוכחית".

במועדון התלבטו מאוד אם לקבל את ההתפטרות של קלינגר, משום שלא היתה להם כוונה לצרף מאמן שיעמוד על הקווים רק לפלייאוף התחתון. במועדון אף ניסו לשכנע את עוזרו של קלינגר, ניסן יחזקאל, להישאר בתפקידו במקרה שקלינגר יעזוב, אולם יחזקאל ענה להם: "אני נאמן לקלינגר, אם הוא הולך אני לא נשאר, זה עניין עקרוני".

עוד בנושא

אימון הבוקר של בית"ר נדחה, סוף דרכו של ניר קלינגר מתקרב?
משה חוגג שקל להיפרד מניר קלינגר מיד אחרי ההפסד בשבת
סיפור על אהבה וחושך: ההבדל בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נשאר בסופו של דבר. קלינגר/קובי אליהו

אתמול בערב וגם הבוקר התחבטו בבית"ר. גורם במועדון אמר: "המטרה כרגע היא רק לסיים את העונה בכבוד ולהתרחק ממאבקי התחתית. לא נביא מאמן לשבעה מחזורים, אנחנו רוצים לשבת בסבלנות ולחשוב על מה שאנחנו רוצים לעשות בעונה הבאה ומי הדמות שתוביל את זה".

הרבה שמות נזרקים לאוויר, ובבית"ר מביעים עניין בכל המאמנים המובילים בשוק לקראת העונה הבאה, כולל ברק בכר, יוסי אבוקסיס וגם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה - אבל חתומים לשנים הבאות ומגעים מולם יהיו לא פשוטים. בבית"ר הבהירו הבוקר: "אנחנו רוצים לחשוב לפני שאנחנו עושים מהלכים. נעשו המון טעויות השנה ואסור לנו לחזור עליהן".

(עדכון ראשון: 09:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully