וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אימון הבוקר נדחה, סוף דרכו של ניר קלינגר מתקרב?

10.3.2019 / 23:50

השחקנים התבשרו בשעה 23:00 כי אימון הבוקר המיועד נדחה לשעות אחר הצהריים. המאמן צפוי להיפגש עם ההנהלה, שיחות כבר מתקיימות בניסיון להגיע להסכם על התרת חוזהו במועדון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל תל אביב

בשעה 23:00 הערב (ראשון) התבשרו שחקני בית"ר ירושלים כי אימון הבוקר שאמור היה להיערך מחר נדחה לאחר הצהריים. מחר אמורה היתה להתקיים פגישה שגרתית בין הנהלת המועדון לניר קלינגר לסיכום העונה הסדירה אך ייתכן שבשל הסיטואציה שנקלעו אליה יסכמו הצדדים על פרידה. בין הצדדים כבר מתקיימות שיחות בניסיון להגיע להסכם על התרת חוזהו של המאמן, אך החלטה סופית צפויה רק מחר בשעות הבוקר. אחת הסוגיות שעלו בין הצדדים קשורה בנושא הפיצויים, שכן לקלינגר חוזה עד תום העונה וגם לעונה הבאה, והוא אמור לקבל שתי משכורות אם יסיים את דרכו קודם לכן.

כל זאת התרחש על רקע ההפסד 1:0 להפועל תל אביב אמש, שהעלה את מפלס הלחץ בבירה לשיאים חדשים. "לא משנה מה עברנו השנה, בליגה כזאת, כשקבוצות התאמצו לא להגיע לפלייאוף העליון, בית"ר הייתה חייבת להיות שם. זה כישלון גדול של הצוות המקצועי ולא רק שלהם, של כל המערכת", אמר גורם במועדון.

קלינגר עצמו הודה: "כשהגעתי גם חוגג וגם אוחנה אמרו שהמטרה להיות בפלייאוף העליון ואולי אף יותר מזה. במשימה הזאת כשלתי. הביאו אותי למטרה מסויימת ולא עמדתי בה. אני לא רוצה לדבר על שנה הבאה כי אנחנו אחרי אחד ההפסדים הכי כואבים וצורבים שהיו לי בקריירה, ככה אני מרגיש. צריכים לקחת אוויר, לנשום ולהתמודד עם האמת והמציאות כרגע".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: משה חוגג שקל להיפרד מניר קלינגר כבר אתמול
סיפור על אהבה וחושך: ההבדל בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מהמצב הזה ספק אם הוא יצליח לצאת. קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully