וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "העדפתי לארח את אוסטריה בבאר שבע כדי להתיש אותה"

מוק' יורו 2020 בפתח. מאמן הנבחרת הסביר: "אצטדיון טרנר הוא כמו קדרה רותחת. הזמנתי את איל ברקוביץ' לשבת לקפה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

קמפיין מוקדמות יורו 2020 מתקרב ובעוד פחות משבועיים ישראל תארח את סלובניה למשחק במסגרת המחזור הראשון של בית ז'. שלושה ימים לאחר מכן אוסטריה תתארח בישראל, למה שיהיה מפגש פיקנטי מאוד עבור המאמן של ישראל, אנדי הרצוג - אחד מהכדורגלנים הגדולים בתולדות הכדורגל האוסטרי.

הרצוג התראיין לתקשורת האוסטרית וסיפר: "שני המשחקים יתקיימו בחיפה, באצטדיון נהדר עם 30 אלף מקומות. למרות זאת, אני העדפתי לשחק בבאר שבע כי האצטדיון שם יכול להפוך לקדרה רותחת. בנוסף, זו עיר עם בית מלון אחד ולוקח שלוש שעות להגיע לשם. רוטנשטיינר ואני רצינו להתיש את האוסטרים".

הרצוג נשאל בנוגע לכך שהמנהל הטכני, וילי רוטנשטיינר, הצהיר שהוא רוצה שבתקופתו ישראל תעלה מהמקום ה-92 למקום ה-30 בדירוג פיפ"א: "בטווח הארוך זה אפשרי, אחרי הכל וילי מאוד קידם את נבחרת אוסטריה בשנים בהן הוא עבד בה. אבל כמאמן אני רוצה וצריך הצלחה יותר מיידית".

המאמן נשאל גם לגבי הביקורת החריפה של איל ברקוביץ' על המינוי שלו והשיב: "ברקוביץ' ביקר אותנו במחנה הנבחרת והזמנתי אותו לקפה. אני חושב שהוא רואה את הדברים אחרת עכשיו. על המגרש לא אהבנו אחד את השני. יש לו תכנית רדיו והוא גם פרשן בטלוויזיה, כך שאפשר לצפות שתהיה לו ביקורת חריפה, בעיקר אם התוצאות לא טובות".

עוד בנושא:

שחר פיבן וחאתם עבד אלחמיד עשויים לקבל זימון לנבחרת ישראל
מסתמן: יאן אובלק יחזור לנבחרת סלובניה וישחק נגד ישראל

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. יוסי ציפקיס
ההכנות תופסות תאוצה. הרצוג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully