וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברות ההערכות: יאן אובלק ישוב לנבחרת סלובניה ויפתח בישראל

שוער אתלטיקו מדריד נעדר מהנבחרת כשנה וחצי בטיעונים שונים. השבוע אמר: "חולם לעלות עם סלובניה לטורניר גדול"

יוטיוב

בווידאו: אובלק בפעולה נגד נבחרת קנדה

בסלובניה כבר משוכנעים שיאן אובלק יוזמן לסגל הנבחרת ויפתח בין הקורות במשחק נגד ישראל בעוד כחודש. שוער אתלטיקו מדריד - בכיר כדורגלני סלובניה - לא שיחק בנבחרת מאז אוקטובר 2017, אבל כעת הוא מוכן לקאמבק.

אובלק עמד במרכזו של פולמוס ספורטיבי בסלובניה בשנה האחרונה. הוא סירב להתייצב למשחקי הנבחרת בטיעונים שונים - בדרך כלל בנוגע למצבו הרפואי - ובאוקטובר האחרון נטען שהייתה לו אחריות כלשהי בפיטוריו של המאמן תומאז' קאבצ'יץ'. בהתאחדות לכדורגל הסלובנית טענו שההחלטה לא לזמן את אובלק למשחקי ליגת האומות התקבלה ביחד עם קאבצ'יץ' והוא רתח ואמר שהשוער שיקר ומעולם לא דיבר איתו. שעות לאחר מכן המאמן קיבל הודעת פיטורים.

מי שמונה במקום קאבצ'יץ' היה מתיאז' קק ומאותו רגע השוער והמאמן מפלרטטים בפומבי על שיתוף פעולה. לפני כמה ימים אובלק התראיין למגזין Four-Four-Two ואמר ש"אני חולם לייצג את סלובניה בטורניר גדול", דבר שהתפרש במולדתו כחותמת סופית על כך שהוא יחזור למדים הלאומיים.

ישראל תארח את סלובניה ב-24 במרץ בחיפה, במשחק במסגרת המחזור הראשון של בית ז' במוקדמות יורו 2020. שלושה ימים לאחר מכן אנדי הרצוג ושחקניו יארחו את אוסטריה באותו מקום, בעוד סלובניה תשחק נגד מקדוניה בלובליאנה. בבית ז' משחקות גם פולין ולטביה.

שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק. רויטרס
חיזוק משמעותי לסגל הסלובני. אובלק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully