וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פיבן וחאתם עבד אלחמיד עשויים לקבל זימון לנבחרת ישראל

3.3.2019 / 11:27

בלם מכבי תל אביב צפוי להחליף את איתן טיבי ולהשתלב במערך שלושת הבלמים של הרצוג, גם שחקן באר שבע אמור להיכלל בסגל. ניר ביטון יחזור?

קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי מכבי נתניה - בית"ר ירושלים

שחר פיבן וחאתם עבד אלחמיד מועמדים לקבל זימון לנבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה 2020 בהמשך החודש. ביום חמישי ה-21 במארס ייפתחו המשחקים במפגש של נבחרת ישראל מול סלובניה בחיפה. כעבור שלושה ימים תפגוש ישראל את אוסטריה באותו איצטדיון ובהתאחדות לכדורגל מצפים לפתיחה ברגל ימין עם 4 נקודות לפחות.

אנדי הרצוג, עוזרו אלון חזן ומנהל העל וילי רוטנשטיינר עקבו בחודשים האחרונים אחר שחקני ליגת העל והרצוג גם עשה גיחה למעקבים אחר שחקנים באירופה. פיבן, שהפך לבלם הקבוע של מכבי תל אביב, צפוי לשחק לצד שרן ייני בנבחרת במערך שלושת הבלמים של הרצוג. פיבן אמור להחליף את איתן טיבי שהיה בלם הנבחרת בליגת האומות וכבר זמן רב לא שיחק בליגה במדי מכבי תל אביב. גם עבד אלחמיד נמצא במעקב של צוות המאמנים והוא עשוי לקבל זימון למרות שהפועל באר שבע עוברת עונה בינונית מאוד. אריאל הרוש שאיבד את מקומו בהפועל באר שבע לאוהד לויטה, צפוי בכל זאת להיות מוזמן לסגל השוערים.

ניר ביטון מסלטיק מועמד לחזור לנבחרת גם מכיוון שמספר שחקנים בתפקיד שלו לא נמצאים בכושר טוב וממעטים לשחק בקבוצותיהם. דור מיכה שמועמד לשחקן העונה בליגת העל, אמור לקבל יותר דקות בשני המשחקים הראשונים ולהיות יותר דומיננטי.

כשנותרו עוד שבועיים וחצי לפתיחת הקמפיין, בהתאחדות לכדורגל מקווים להגברת קצב מכירת הכרטיסים. לאחרונה הצטרפה מנהלת הליגה למשימת השיווק ושחקני הקבוצות עלו במחזור הקודם לשחק עם חולצות לבנות עליהן התנוסס סלוגן הקורא לאוהדים לבוא ולעודד את הנבחרת. אוהדים רבים שפנו למשרד הכרטיסים וביקשו לרכוש כרטיס למשחק הראשון מול סלובניה, הבינו שיצטרכו לרכוש כרטיס למשחק נוסף והעדיפו לוותר. בימים הקרובים תיפתח המכירה רק למשחק הראשון.

עוד בנושא

נדב יעקבי ואורי אוזן ישדרו את משחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2020
רוטנשטיינר קיבל הצעה לממש את האופציה להארכת חוזהו בנבחרת

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. יוסי ציפקיס
יקבל צ'אנס למרות העונה הבינונית של באר שבע? אלחמיד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully