וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לפלורנטינו פרס נמאס, ריאל מדריד תציע 350 מיליון יורו על ניימאר"

ב"ספורט" טוענים כי נשיא הבלאנקוס מאס במדיניות השחקנים הצעירים ומעוניין להנחית את כוכב פריס סן ז'רמן ולהציע לו 45 מיליון יורו לעונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ההדחה של פריס סן ז'רמן מליגת האלופות

המשבר בריאל מדריד עדיין מהדהד במלוא עוזו, אבל ברקע כבר יש דיבורים על שינויים בסגל הנוכחי לקראת העונה הבאה. אחד מהשמות שמוזכרים היום (שישי) כמועמד לחיזוק הוא לא אחר מאשר ניימאר. ב"ספורט" הקטאלני העלו דיווח בלעדי לכותרת הראשית שלהם ולפיו ריאל מדריד צפויה להציע לפריס סן ז'רמן 350 מיליון יורו עבור הכוכב הברזילאי, שעדיין מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות בבירת צרפת.

על פי הדיווח, פלורנטינו פרס מאס ואיבד סבלנות בהימור של ריאל מדריד על השחקנים הצעירים ואחרי שהקבוצה הודחה בתוך שבוע מהגביע, מליגת האלופות ואיבדה סיכוי לזכות באליפות, הוא מתכונן לבצע פעולה קיצונית. פרס מעוניין לצרף שחקן שיכול להלהיב את האוהדים וגם למשוך תיירים שמגיעים במספרים רבים ליציע סנטיאגו ברנבאו. נשיא ריאל משוכנע שההצעה ההיסטורית הזו תהיה כזו שלא תותיר לבעלי פ.ס.ז' שום ברירה אלא למכור את הברזילאי.

על פי הדיווח, הפנייה של פרס לניימאר היא בבחינת "הכול או כלום". בנוסף לסכום ההעברה האדיר, נשיא ריאל מתכנן גם לשדרג את החוזה של הכוכב הברזילאי, שמרוויח כבר היום 36 מיליון יורו לעונה. הבלאנקוס יהיו מוכנים לשדרג את זה ל-45 מיליון יורו לעונה למשך חמש עונות. בכך יהפוך ניימאר לא רק לשחקן היקר ביותר בעולם (הוא כבר כזה אחרי שנמכר מברצלונה לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו), אלא גם לבעל השכר הגבוה ביותר כשיעבור את ליאונל מסי.

במדריד מודעים לכך שפריס סן ז'רמן הוא לא מועדון שמוכר את הכוכבים שלו, אבל הם מרגישים שהדברים שונים עכשיו. הכנסה של 350 מיליון יורו תאפשר למועדון הצרפתי להשקיע כספים רבים במקומות אחרים, תרגיע את המתח של הפריסאים מול הפייר פליי הפיננסי של פיפ"א ותראה שהקבוצה היא לא רק כזו שקונה מכל הבא ליד. בריאל מרגישים שהעסקה הזו אפשרית בניגוד לזו עם קיליאן אמבפה, שבשלב זה לא מעוניין לעזוב את צרפת ובנוסף הוא הופך לאט לאט לסמל של המועדון ולפרצוף המזוהה איתו, בעוד ניימאר פצוע לתקופה ממושכת.

עוד בנושא:

דיווח שמרסלו סגר ביובנטוס ויחתום שם לארבע עונות

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
יגיע למדריד? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully