וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילו גלינארי על לוקה דונצ'יץ': "הוא עושה דברים מדהימים"

שחקנה של לוס אנג'לס קליפרס החמיא לכוכב הסלובני של דאלאס כשאמר: "עקבתי אחריו עוד כששיחק באירופה. היכולת שלו לא מפתיעה אותי"

עריכת וידאו: מתן חדד

דנילו גלינארי, שחקנה של לוס אנג'לס קליפרס, התראיין לאתר הכדורסל האירופי Eurohoops ודיבר על עמיתו האירופי הצעיר, לוקה דונצ'יץ' ועל השתלבותו בעונה הראשונה בליגה הטובה בעולם. "אני לא מופתע כלל מהיכולת שלו", אמר האיטלקי הוותיק (30), שנבחר במקום השישי בדראפט 2008 על ידי ניו יורק. הפורוורד נמצא ב NBA כ-11 עונות, ושיחק עד כה כאמור במדי הניקס, דנבר וכרגע הוא בקליפרס.

האיטלקי המשיך להחמיא לכוכב של דאלאס והוסיף: "ראיתי אותו משחק עוד כשהיה באירופה במדי ריאל מדריד והוא עשה דברים מדהימים". גלינארי גם התייחס לאמירה של הכישרון הסלובני, אשר טען לפני מספר שבועות ש'בארצות הברית יותר קל לקלוע מאשר באירופה'. גלינארי טען: "זה משחק שונה. באירופה משחקים 40 דקות וב-NBA משחקים 48 דקות. אני חושב שהחוקים השונים הופכים את המשחק לשונה. בשבילי, אין בעיה לקלוע בכל מקום בעולם".

דונצ'יץ', שנבחר במקום השלישי בדראפט האחרון על ידי אטלנטה, הועבר לדאלאס במסגרת עסקה שביצעו הקבוצות בליל הדראפט (דאלאס העבירה את טריי יאנג בתמורה לסלובני). הוא מעמיד העונה ממוצע של 20.9 נקודות למשחק, ואף רושם עונת רוקי נהדרת שהפתיעה רבים מן העוקבים אחר הליגה.

עוד בנושא:

סטיב קר ביקר את שחקניו, דוראנט עקץ בחזרה: "שמח" בגולדן סטייט
ההפסד הביתי הגבוה בעידן סטיב קר: בוסטון השפילה את גולדן סטייט
"העונה הראשונה של לברון ג'יימס בלייקרס הפכה לאסון": ההספד וההסברים

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' עם שחקן לוס אנג'לס קליפרס דנילו גלינארי. AP
לא מופתע מהיכולת של הסלובני. דנילו גלינארי עם לוקה דונצ'יץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully