וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר ביקר את שחקניו, דוראנט עקץ בחזרה: "שמח" בגולדן סטייט

מאמן האלופה זעם: "זה היה נראה כאילו אנחנו בג'וגינג, אנחנו צריכים לשחק עם זעם". דוראנט: "חשבתי שאנחנו צריכים ליהנות במשחק"

דמרקוס קאזינס גולדן סטייט. AP
לא שלט על עצביו. קאזינס/AP

אחרי שגולדן סטייט צירפה אליה את דמרקוס קאזינס והשלימה חמישייה של אולסטארים, רוב הפרשנים חשש שהדומיננטיות שלה בליגה רק תגבר ושהיא תשייט לעוד אליפות קלילה. אולם, בזמן שיוסטון שוב בריאה ונראית נהדר, הווריירס ממשיכים לקרטע ואחרי ההפסדים באורלנדו ומיאמי, הגיעה הבוקר התבוסה הביתית הקשה ביותר בעידן סטיב קר, 128:95 מול בוסטון, שבעצמה היתה במשבר עד למשחק הזה. עד כמה גולדן סטייט פגיעה העונה? זה היה ההפסד הביתי החמישי שלה העונה בהפרש של 20 נקודות ומעלה ובהתחשב בעובדה שהיא צפויה לפגוש את יוסטון או דנבר בפלייאוף עם יתרון ביתיות, הנתון הזה הוא לא משהו שאפשר לזלזל בו.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס חוגג. AP
משחק חלש וטראש טוק עם המאמן שלו. קווין דוראנט/AP

"נראה שאנחנו בג'וגינג, לא עשינו את המקסימום", ביקר סטיב קר את שחקניו לאחר המשחק, "זה היה מביך. אתה לא יכול לשחק כדורסל בהליכה, אתה חייב לרוץ הכי מהר שאתה יכול. אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים ועם זעם". קווין דוראנט חלק על הקביעה של המאמן שלו ואמר במסע"ת: "זעם? חשבתי שאנחנו אמורים לשחק עם חדוות משחק. אני לא מסכים עם הקביעה הזו".

סטף קרי אמר: "הלוואי שהיתה תרופת פלאים שהיינו יכולים להשתמש בה ולשחק עם אנרגיה גבוהה יותר ויותר ריכוז. אנחנו צריכים להבין מה לא עבד ולתקן את זה. יש לנו את כל הכלים ואת כל הכישרון כדי לעשות את זה". הווריירס חסרו אומנם את קליי תומפסון, אבל דווקא ההגנה שלהם היתה עקב האכילס. הלילה דנבר, שכרגע מפגרת אחרי גולדן סטייט במשחק וחצי, תתארח אצל הלייקרס ותוכל לצמק את הפער ממנה, כאשר בליל שישי השתיים נפגשות למשחק לוהט באורקל ארנה.

עוד באותו נושא

ההפסד הביתי הגבוה בעידן סטיב קר: בוסטון השפילה את גולדן סטייט

לכתבה המלאה
ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
גולדן סטייט מקרטעת, יוסטון פורחת. ג'יימס הארדן/רויטרס

הקרטוע של גולדן סטייט צריך להדאיג אותה בעיקר לאור הכושר המצוין שבו נמצאת יוסטון, אותה יוסטון שכמעט הדיחה את האלופה בגמר המערב אשתקד עד שאיבדה את כריס פול בשל פציעה. הלילה יוסטון השיגה ניצחון שישי ברציפות, 95:107 מרשים מאוד בקנדה על טורונטו החזקה. ג'יימס הארדן חצה את רף 18,000 הנקודות בקריירה עם 35 כאלו הלילה, כולל סלי מאני טיים ושתי שלשות ברבע האחרון שבו הרוקטס עשו את הבריחה שלהם.

ה-MVP של העונה שעברה פרגן לחברים שלו ואמר בסיום: "אנחנו שוב בכושר, היחידה השנייה שלנו עשתה עבודה מדהימה בהגנה, וגם יצרה הזדמנויות בהתקפה. באופן אישי, שיחקתי טוב, אבל לא קלעתי מספיק טוב. היו לי הרבה הזדמנויות להגיע לטבעת ולא ניצלתי אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully