וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "הסיכוי שאשתתף בווימבלדון? פחות מ-50 אחוז"

הטניסאי הבריטי, שעבר ניתוח מורכב אחרי ההדחה באליפות אוסטרליה, התייחס למצבו והשאיר מקום לאופטימיות לגבי האפשרות שיחזור למגרשים: "אם יתאפשר לי לשוב, זה יהיה מצוין"

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
לא הכל אבוד. מארי/רויטרס

ג'ודי מארי, אמו של אנדי, הגיבה היום (רביעי) לשמועות על חזרת בנה לסבב ה-ATP אחרי הניתוח שעבר במותן. מארי האם, שגם שימשה כמאמנת שלו בעבר, נשמעה אופטימית בקשר לסיכויים לחזרתו האפשרית של המדורג מספר אחת בעולם לשעבר: "אם יש מישהו שיכול לעשות את זה, זה אנדי. הוא נמצא במצב נפשי טוב והניתוח שעבר בהחלט ישפר את איכות חייו. הוא שם את כל הלב והנשמה שלו בשביל לחזור".

מארי, שמדורג כיום במקום ה-213 בעולם, התקשה לשחק בשנתיים האחרונות בעקבות הפציעה הקשה שהגבילה אותו על המגרש וגם מחוצה לו. משחקו האחרון של הסקוטי היה בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה הפתוחה השנה, אז הודח על ידי רוברטו באוטיסטה-אגוט הספרדי. בסיום המשחק מירר מארי בבכי והודיע שככל הנראה היה זה המשחק האחרון בקריירה המרשימה שלו.

השחקן הבריטי התראיין ל-BBC ושיתף בנוגע למצבו אחרי ההליך שעבר: "אני מרגיש יותר טוב, אבל עדיין אסור לי להפעיל לחץ על המקום המנותח בארבעת החודשים הקרובים. המטרה העיקרית שלי היא להחלים לגמרי באזור בו נפגעתי, ואם יתאפשר לי לחזור לשחק זה יהיה מצוין, ואם לא אז לא. אני לא לחוץ לחזור למגרשים". על הסיכויים שיחזור לגרנד סלאם הביתי שלו בווימבלדון אמר: "אם נעריך זאת בסיכויים מדובר בפחות מחמישים אחוזים, אולי אחזור לזוגות. מה שבטוח הוא שאנסה לחזור לשחק, אבל לא בכל מחיר".

מארי דורג בשיאו במקום הראשון בעולם וזכה בסך פרסים של יותר מ-61 מיליון דולרים במהלך הקריירה. הוא זכה ב-45 תארי ATP ובשלושה תארי גראנד סלאם, אליפות ארצות הברית ב-2012 ו-ווימבלדון 2013 ו-2016.

עוד בנושא:

יוליה גלושקו הודחה בסיבוב המוקדמות הראשון של אינדיאן וולס
גידו פז'ה זכה בסאו פאולו בטורניר הראשון בקריירה, ניק קיריוס זכה באקפולקו
רוג'ר פדרר הצטרף למועדון ה-100, אפילו יריביו הגדולים מצדיעים לו: "אתה השראה"

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully