וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו הודחה בסיבוב המוקדמות הראשון של אינדיאן וולס

הישראלית, שחזרה רק בשבוע שעבר לאחר פציעה ממושכת, נוצחה 6:2, 6:4 על ידי שרה סוריבס טורמו הספרדייה (79)

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
ייקח לה קצת זמן לחזור לכושר משחק. גלושקו/AP

יוליה גלושקו חזרה בשבוע שעבר לסבב כששיחקה בצ'לנג'ר ההכנה לאינדיאן וולס והפסידה בסיבוב הראשון. הישראלית, שסבלה מפציעה שגרמה לה להחמיץ את כל פתיחת השנה, ניסתה את מזלה בעלייה לטורניר אינדיאן וולס "האמיתי" והיוקרתי, אבל זה פחות הלך מבחינתה והיא נעצרה מוקדם מאוד. גלושקו, שמדורגת 131 בעולם, הודחה הערב (שני) בסיבוב המוקדמות הראשון על ידי שרה סוריבס טורמו הספרדייה בת ה-22, שמדורגת 79.

גלושקו החזיקה מעמד שעה ועוד 33 דקות עד שסיימה את דרכה במוקדמות. היא דווקא פתחה טוב עם שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל אז נשברה מיד ולאחר מכן פעמיים נוספות עד סוף המערכה בה הפסידה 6:2. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר כשהספרדייה עולה כבר ל-1:3 עם שבירה, אבל גלושקו החזירה שבירה משל עצמה, סוריבס טורמו שברה שוב וגלושקו שברה שוב, אבל בסופו של דבר הישראלית לא עמדה בלחץ כשהגישה בפיגור 5:4, נשברה על האפס ונפרדה מהטורניר.

אינדיאן וולס הוא אחד מארבעת הטורנירים היוקרתיים והחשובים ביותר בסבב הנשים ה-WTA (טורניר הגרנד סלאם כמובן יוקרתיים וחשובים יותר, אבל שייכים לארגון הטניס העולמי, ITF). בטורניר יחולקו השנה פרסים בסך של למעלה מתשעה מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully