וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן אופטימית לקראת מכבי תל אביב: "זו דלת לפלייאוף"

הבווארים דרוכים לקראת המשחק המכריע ביום חמישי (21:30). ה-GM פשיץ': "התבוסה בתל אביב? אנחנו קבוצה שונה עכשיו"

one

בסוף נובמבר הגיעה באיירן מינכן ליד אליהו וספגה תבוסה כואבת 95:71 ממכבי תל אביב. הגרמנים שחזרו ליורוליג לראשונה אחרי שלוש שנים נראו באותו ערב כאילו הם נמצאים במקום לא להם, אבל בשבועות הבאים יצאו לריצה של שלושה ניצחונות רצופים במפעל האירופי. שלושה חודשים לאחר מכן שתי הקבוצות תפגשנה שוב - הפעם במינכן - והפלא ופלא, מדובר במאבק ישיר על מקום בפלייאוף.

"הכל יכול לקרות במשחק הזה", אמר הג'נרל מנג'ר של הבווארים, מרקו פשיץ', "יש לנו הזדמנות מצוינת, אנחנו מסוגלים לנצח את מכבי תל אביב ולפתוח דלת לפלייאוף של היורוליג. מי האמין שנהיה במצב כזה בשלב הזה של העונה? המשחק הקודם קרה לפני שלושה חודשים, אנחנו קבוצה שונה עכשיו".

המאמן דיאן ראדוניץ' הוסיף: "באותו משחק בתל אביב, מכבי שיחקה מצוין, אבל אנחנו היינו ממש גרועים. היו לנו בעיות עצומות בריבאונד ובחילופים בהגנה. כמובן שנצטרך לעשות דברים באופן שונה, בעיקר בריבאונד ובהגנה האישית".

דרק וויליאמס שמוביל את הקלעים של באיירן עם 13.9 נקודות למשחק ביורוליג, סיכם: "המשחק בתל אביב היה הכי גרוע שלנו ביורוליג העונה, אבל השתפרנו והתחזקנו מאז. אנחנו צריכים לשכוח מהאכזבות שהיו לנו ולהסתכל קדימה. אף אחד לא האמין בנו העונה, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ועכשיו הכל אפשרי".

עוד בנושא:

מאמן נפטונאס: "כדאי לאוהדים שלנו לבוא ולראות את אמארה סטודמאייר"
כמה עקומה העין שלכם? בדקו כמה אתם יודעים על שרונאס יאסיקיבצ'יוס
לא סופרת את העייפות: "כשמכבי עולה על המגרש, היא משחקת כדי לנצח"

טאריק בלאק מכבי תל אביב, ניהאד דג'וביץ' באיירן מינכן. יוסי ציפקיס
הפעם הגרמנים מצפים למשחק שונה לחלוטין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully