וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את באיירן מינכן 71:95 ביורוליג

הצהובים סוף סוף חגגו ביד אליהו עם ניצחון בית ראשון ביורוליג מאז תחילת פברואר. שליטה אבסולוטית בריבאונד ויכולת התקפית גבוהה סידרו לחבורה של ספרופולוס ניצחון שני בקמפיין האירופי העונה

שחקני מכבי תל אביב, אלכס טיוס, טאריק בלאק. יוסי ציפקיס
סוף סוף חגיגות צהובות ביורוליג/יוסי ציפקיס

מזל טוב למכבי תל אביב. אחרי שישה הפסדי יורוליג רצופים, אחרי חודש וחצי שבו מפלה גררה מפלה במפעל האירופי, הצהובים גברו הערב (חמישי) 71:95 על באיירן מינכן במחזור העשירי. אז המאזן אחרי שליש עונה סדירה עדיין מאוד רע (8:2), אבל הערב הייתה הרגשה ביד אליהו שהצהובים קמו לתחייה מהקטסטרופה. תאמינו או לא, זה היה ניצחון הבית הראשון של מכבי תל אביב ביורוליג מאז תחילת פברואר (82:94 על ברצלונה).

המשחק הערב היה צהוב מהפתיחה. השחקנים של מכבי נראו אנרגטיים, מרוכזים ומוכנים למשימה. הם שלטו בריבאונד באופן אבסולוטי (18:41), הציגו התקפה מאוד קבוצתית, הגיעו לקליעות קלילות ("קרדיט" גם להגנה הלא קיימת של היריבה) וגמרו את המשחק מוקדם. באיירן עוד ניסתה להתקרב ברבע השלישי בו היא הצליחה להוריד את הפיגור שלה ל-11 נקודות, אבל הצהובים התעוררו והפכו את הדקות האחרונות לגארבג' טיים.

סטטיסטיקה מכבי תל אביב. צילום מסך
סטטיסטיקה מכבי תל אביב/צילום מסך
סטטיסטיקה באיירן מינכן. צילום מסך
סטטיסטיקה באיירן מינכן/צילום מסך

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה עם הרבה התלהבות וטאריק בלאק וסקוטי ווילבקין הריצו אותה ל-2:8. הגרמנים לקחו פסק זמן, אבל זה לא עזר להם לחזור ומכבי עלתה ל-4:12 ושמרה על יתרון שנע סביב 6-8 נקודות. פעולות טובות בהתקפה הפכו את היתרון הצהוב לדו ספרתי (10:21) ובסיום הרבע זה 17:27 למכבי.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. יוסי ציפקיס
ככה הוא רוצה לראות את הקבוצה שלו. ספרופולוס/יוסי ציפקיס

רבע 2

מכבי תל אביב מיהרה להגדיל את הפער ל-17:31 עם פתיחת הרבע השני ובעזרת כמה עצירות בהגנה, טיפסה ל-19:37. באיירן עוד גירדה נקודות פה ושם, אבל הצהובים שלטו בריבאונד (באיירן לקחה ריבאונד הגנה ראשון 3:07 דקות לסיום המחצית!), חגגו בהתקפה עם מהלכים קבוצתיים ושמרו על פער משמעותי, כשהמחצית מסתיימת ב-29:47.

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ווילבקין מתגבר בקלות על לו/יוסי ציפקיס

רבע 3

באיירן מינכן גילתה יכולת משופרת בפתיחת הרבע השלישי והיא הצליחה להוריד ל-54:50, אבל שלשות של ווילבקין ואובריאנט הבריחו את מכבי ל-42:60. הגרמנים שוב חזרו, הצליחו להוריד מעט את המינוס ולייצב אותו סביב 11-13 נקודות, כשאחרי 30 דקות הצהובים מוליכים 55:67.

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב מטביע. יוסי ציפקיס
קלויארו מטביע את הכדור ואת באיירן/יוסי ציפקיס

רבע 4

במכבי תל אביב ידעו ששמירה על ריכוז בדקות הראשונות של הרבע האחרון תסמן סופית את הדרך לניצחון, וזה בדיוק מה שקרה. עבודה יסודית בהגנה, ביחד עם 5 נקודות רצופות של יובל זוסמן קבעו 57:76. המקומיים הגדילו בהמשך ובסיום 71:95 יפה.

יובל זוסמן מכבי תל אביב חוגג. יוסי ציפקיס
הרבע האחרון הפך לגארבג' טיים/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 14, אלכס טיוס 13, טאריק בלאק 12, סקוטי ווילבקין 10, ג'וני אובריאנט (10 ריבאונדים), אנג'לו קלויארו ויובל זוסמן 9 כ"א, דיאנדרה קיין 8, קנדריק ריי 7, ג'ייק כהן 4. נמרוד לוי שיחק ולא קלע.

קלעו לבאיירן מינכן: דריק וויליאמס 15, ולדימיר לוצ'יץ' 11, פטרי קופונן 10 ו-6 אסיסטים, דנילו בארתל 9, ניהאד דג'דוביץ' 7, סטפן יוביץ' ודווין בוקר 6 כ"א, לאון ראדושביץ' 4, מאודו לו 3.

שחקן מכבי תל אביב, קנדריק ריי. יוסי ציפקיס
ריי מאושר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully