וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סופרת את העייפות: "כשמכבי עולה על המגרש, היא משחקת כדי לנצח"

5.3.2019 / 8:33

הצהובים ניצחו בשתי הארכות את ראשון לציון, שלושה ימים לפני באיירן מינכן, כשבפעם הקודמת שדבר כזה קרה הם הובסו בויטוריה. פארגו: "המשחק הזה היה חשוב מאוד - מה שעשינו זה סימן לקבוצה שנשארת ביחד ולא מוותרת, צריך לבנות על זה"

one

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב החזירה לעצמה את המקום הראשון אחרי ניצחון דרמטי בשתי הארכות בראשון לציון.

- אנשי הצהובים לא חוששים ממה שקרה בפעם הקודמת כשניצחו בשתי הארכות.

- ג'רמי פארגו מסביר למה היה חשוב כל כך לנצח ועל החזרה שלו לכושר.

- יובל זוסמן מדבר על סל הניצחון.

seperator

זה היה קשה מאוד, אבל מכבי תל אביב הצליחה אמש (שני) לשמור על המקום הראשון בטבלה שלה בזכות ניצחון 92:94 על מכבי ראשון לציון לאחר שתי הארכות. הניצחון, שהיה השני העונה של הצהובים אחרי שתי הארכות, הושג אחרי שבתום הזמן החוקי הייתה זו ראשון לציון שהצליחה לכפות הארכה, אך בהארכה הראשונה הצהובים היו אלה שחזרו מפיגור 7 לשיוויון. בתום המשחק עצמו הצליח יובל זוסמן לנצח את המשחק כשראשון לציון מפספסת הזדמנות לנצח או לשלוח את המשחק להארכה שלישית.

הניצחון הוא השלישי ברציפות של הצהובים השבוע - כשרק ביום חמישי מתלוננת מכבי על לוח המשחקים הנוקשה לפני משחק היורוליג הקריטי נגד באיירן מינכן. שלושה ימים אחרי משחק שתי הארכות הקודם - נגד מכבי אשדוד בחוץ, הובסו הצהובים במשחק קריטי נגד ויטוריה בחוץ, ובמכבי מקווים כי הפעם זה ייראה אחרת. "היינו מעדיפים בכלל לא לשחק, אבל כשמכבי עולה על המגרש, היא משחקת כדי לנצח, אין אפשרות אחרת", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום, "אם שחקנים יתחילו לחשוב כאן אחרת, עדיף שלא יהיו במועדון הזה".

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל, מייקל רול. קובי אליהו
רק שלא יתלוננו על עיפות. מייקל רול והחבר'ה חוגגים בבית מכבי/קובי אליהו

"הפוקוס היה לנצח את המשחק הזה, נחשוב על באיירן כשנגיע לשם", ניתח ג'רמי פארגו שהצטיין עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים כולל נקודות גדולות בהארכה השנייה, "הפוקוס היה במשחק הזה, אני חושב שאנחנו צמודים בטבלה, לא בטוח בדיוק מה המצב, אבל כל משחק שיש לנו הזדמנות לנצח אותו, אנחנו צריכים לנצח, יש לנו ימים לנוח עד המשחק הבא. המשחק הזה היה חשוב בשבילנו".

על החזרה שלו לכושר הוסיף פארגו: "אני מרגיש שאני מקבל את האתלטיות שלי בחזרה, את האגרסיביות שלי בחזרה, להכנס לקבוצה שמשחקת כבר שלושה חודשים בלעדיי, יש להם סגנון משחק שהם משחקים וכמו שקווין לאב אמר כשהגיע לקליבלנד - לא להיות לא מתאים. המטרה היא להכנס משחק אחרי משחק. אני יודע מה אני יכול לעשות, ולפעמים הייתי היום פאסיבי כשהיינו צריכים אותי אגרסיבי אבל זה יגיע".

שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן, דיאנדרה קיין. קובי אליהו
סל ניצחון ראשון במכבי. יובל זוסמן עם פארגו/קובי אליהו

"היינו בפיגור 7 בהארכה הראשונה, וכדי לחזור מזה צריך הרבה מקבוצה שנשארת ביחד, זה סימן לקבוצה שנשארת ביחד ולא מוותרת", המשיך האמריקאי, "צריך לבנות על דבר כזה. זה לא יהיה ככה בכל משחק, אבל צריך לדעת להבנות מהדברים האלה. להשען על זה לקראת יום חמישי, זה היה מצב קשה ויצאנו ממנו. היינו במצבים כאלה בעבר ולא הצלחנו".

יובל זוסמן, שקלע את סל הניצחון אמר מצידו: "הרגשתי שהחזרתי את אותו הסל שפספסתי במשחק באשדוד, וחלק מהשחקנים גם אמרו לי את זה בסיום. בלי קשר לבאיירן, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, הרגשתי שהיה חוסר אנרגיות משתי הקבוצות - בסופו של יום ניצחנו, עייפים אך מרוצים, צריך להסתכל קדימה. אני תמיד מנסה ליצור לעצמי מצב שאקבל את הכדור הזה, מגיע קרדיט מלא לדיאנדרה, הרגשתי שזה מה שיקרה, הפעם מצאו אותי ואני שמח שזה קרה".

מי שנפצע כבר ברבע הראשון הוא ג'ייק כהן שנפגע בקרסולו. במכבי יקבלו היום הערכה סופית לגבי חומרת הפציעה של כהן וכמה זמן אם וכאשר הוא יצטרך להעדר מפעילות.


סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully