וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו - רומא: אדריאן בתמונת ההרכב, מנולאס יהיה כשיר?

קונססאו מתלבט בנוגע לחלק הקדמי לקראת הגומלין (רביעי, 22:00, ספורט 5+). הדחה של האיטלקים עלולה לעלות לדי פרנצ'סקו במשרה

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

פורטו ורומא יעלו מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5+) לכר הדשא באצטדיון דרגאו למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. האיטלקים ניצחו 1:2 במשחק הראשון והחבורה של סרג'יו קונססאו תנסה לבצע מהפך בבית.

seperator

פורטו

הקבוצה הפורטוגלית מגיעה במצב רוח מעט מעורער, אחרי שבסוף השבוע הפסידה לבנפיקה בקלאסיקו של פורטוגל והודחה על ידיה מפסגת הליגה. הדרקונים עברו את רומא בשני מפגשי הנוק אאוט הקודמים בין הקבוצות (1981/82 בגביע אירופה למחזיקות גביע ו-2016/17 בליגת האלופות) והם מקדמים לעשות 3 מ-3.

אדריאן שנכנס כמחליף וכבש במשחק הראשון, עשוי לקבל את המקום בהרכב וקונססאו יהנה מסגל מלא. רביעיית ההגנה ה-כל ברזילאית; אדר מיליטאו, פליפה, פפה ואלכס טלס, צפויה להמשיך לפני איקר קסיאס ומאחורי דנילו המצוין.

קונססאו אמר לקראת המשחק: "מי יפתח בחוד? זו שאלה של אסטרטגיה, של כלל התכונות של כל שחקן. טיקיניו או מארגה, זה תלוי מה אנחנו רוצים לעשות הן מבחינה התקפית והן מבחינה הגנתית".

הרכב משוער: איקר קאיאס, אדר מיליטאו, פפה, פליפה, אלכס טלס, דנילו, הקטור הררה, אדריאן, יאסין ברהימי, פרננדו, טיקיניו (מוסא מארגה).

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן - מנצ'סטר יונייטד: סולשיאר שלף ילדים מהאקדמיה בתקווה לסנסציה

לכתבה המלאה
שחקן פורטו פפה. GettyImages
פורטו רוצה לכפר על ההפסד לבנפיקה. פפה/GettyImages

רומא

אחרי תבוסה צורמת 3:0 ללאציו בדרבי, ברומא יודעים שהדחה מליגת האלופות עשויה לגרום לפיטוריו של המאמן אוזביו די פרנצ'סקו. הג'אלורוסי הפסידו בכל 7 משחקי החוץ האחרונים שלהם בשלבי נוק אאוט בליגת האלופות והפסד נוסף עלול לשלוח אותם הביתה.

חאבייר פסטורה פצוע והוא בספק למשחק, בעוד ברומא מאוד מקווים שקוסטאס מנולאס יוכל לשחק. אנטוניו מיראנטה עשוי לתפוס את מקומו של רובין אולסן וזו אחת ההתלבטויות המרכזיות של די פרנצ'סקו. ניקולו זאניולו שכבש צמד במשחק הראשון, סובל מכאבים בירך והוחלף כבר בדקה ה-61 בדרבי, אבל כנראה יפתח מחר.

הרכב משוער: אנטוניו מיראנטה (רובין אולסן), אלסנדרו פלוראנצי, קוסטאס מנולאס (חואן ז'סוס), פדריקו פאסיו, אלכסנדר קולארוב, דניאלה דה רוסי, בריאן כריסטנטה, לורנצו פלגריני, ניקולו זאניולו, סטפן אל שעראווי, אדין דז'קו.

אוזביו די פרנצ'סקו מאמן רומא. GettyImages
המשחק האחרון על הקווים? די פרנצ'סקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully