וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו הביסה 0:3 את רומא בדרבי, מילאן ניצחה 0:1

קאיסדו (12), אימובילה (72 בפנדל) וקטאלדי (89) כבשו לזכות הכחולים, שהשיגו ניצחון ענק בדרבי. הרוסונרי ניצחו את ססואולו. 3:3 בין אמפולי לפארמה

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מה עובר על צ'לסי?

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית יצא לדרך אמש (שישי) עם 1:2 ביתי ומפתיע של קליארי על אינטר. מי שניצלה את זה היא מילאן שניצחה 0:1 את את ססואולו ועלתה על חשבונה למקום השלישי. במשחק המרכזי הצליחה לאציו להלום ביריבה העירונית רומא עם 0:3 ענק. אמפולי ופארמה סיפקו 3:3 דרמטי.

שחקני קליארי חוגגים. GettyImages
קליארי התרחקה מהקו האדום, אינטר עלולה לאבד את המקום השלישי. שחקני קליארי חוגגים/GettyImages

קליארי - אינטר 1:2

בצל סערת מאורו איקרדי ואחרי שאיבדה ביום ראשון יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 מאכזב עם פיורנטינה, אינטר קיוותה להתאושש מהאכזבה אצל קליארי. דווקא המארחת הפתיעה ועלתה ליתרון משער עצמי של איבן פרישיץ', שנרשם תחילה לזכות הבלם לוקה צ'פיטלי (31), אבל לאוטרו מרטינס, המחליף של איקרדי בהרכב, הרגיע ואיזן בדקה ה-38. הרגיעה לא החזיקה הרבה זמן ובדקה ה-43 לאונרדו פאבולטי דאג להוריד את קליארי להפסקה ביתרון 1:2 עם וולה אדיר. אינטר ניסתה לחזור למשחק במחצית השנייה, אבל דווקא קליארי התקרבה לשלישי בתוספת הזמן כשקיבלה פנדל. ניקולו בארלה החטיא אותו, אבל זה לא שינה הרבה כי קבוצתו בכל זאת השיגה שלוש נקודות חשובות. ההפסד הזה עלול לעלות לאינטר במקום השלישי, אם היריבה העירונית מילאן תצליח לנצח מחר את ססואולו. קליארי נשארה במקום ה-14, אבל השיגה ניצחון חשוב שהרחיק אותה מרחק של תשע נקודות מהקו האדום.

מתיאו מוסאקיו מילאן. GettyImages
בדרך הבטוחה שוב לליגת האלופות. מילאן חוגגת/GettyImages

מילאן - ססואולו 0:1

עם רצף של שמונה משחקים רצופים ללא הפסד, מילאן שבה הביתה אחרי ה-0:0 בחוץ נגד לאציו במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר הגביע וניצלה את המעידה של אינטר אתמול כדי לעלות על חשבונה למקום השלישי. הקבוצה של גאטוזו לא הרשימה, אבל נהנתה משער עצמי של פול לירולה בדקה ה-35. תקוותיה של ססואולו להשוות נמוגו אחרי שאנדראה קונסילי שוערה הורחק (64) בעקבות תפיסה של פיונטק שהיה בדרך לשער בטוח.

פליפה קאיסדו שחקן לאציו. GettyImages
קאיסדו חוגג/GettyImages

לאציו - רומא 0:3

הג'אלורוסי נעצרו אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות ובצורה הכואבת ביותר שיש, עם הפסד בדרבי. הכחולים כבשו את השער הראשון בדקה ה-12. חואקין קוראה הכניס כדור רך ומלא ברגש לפליפה קאיסדו, שהשכיב את רובין אולסן ובעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-72 קיבלה לאציו פנדל אחרי שצ'ירו אימובילה הוכשל מאחור על ידי פדריקו פאסיו. אימובילה בעצמו בעט את הפנדל וקבע 0:2. לאציו הלמה ברומא בפעם השלישית בדקה ה-89 כשהפעם דנילו קטאלדי היה זה שמצא את הרשת עם בעיטה יפה אחרי מהלך קבוצתי נהדר, 0:3. אלכסנדר קולארוב ספג שני צהובים בתוספת הזמן והורחק. רומא נותרה במקום החמישי, שלוש נקודות מתחת לאינטר הרביעית, ושלוש בלבד מעל לאציו, לה גם יש משחק חסר.

משחק נוסף:

אמפולי - פארמה 3:3
לאמפולי: כריסטיאן דל'אורקו (19), פרנצ'סקו קאפוטו (59 בפנדל), מתיאס סילבסטרה (91). לפארמה: ז'רביניו (13), לוקה ריגוני (45), יוראי קוצקה (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully