וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "רונאלדו הפיח רוח חיים חדשה בכדורגל האיטלקי"

אנדראה פירלו הגיע לישראל כאורח של היינקן בשיתוף ליגת האלופות יחד עם דל פיירו שאמר: "אי העפלה של איטליה למונדיאל היתה אסון"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

כוכבי העבר אלסנדרו דל פיירו ואנדראה פירלו, שניים מגדולי הכדורגלנים האיטלקים בכל הזמנים, נחתו אתמול (שני) בישראל וקיימו מסיבת עיתונאים חגיגית שהועברה בשידור חי בוואלה! ספורט. דל פיירו ופירלו, שהגיעו לישראל כאורחי של מותג הבירה היינקן, נחתו אתמול על מנת לקחת חלק בפעילות "קרב בלתי נשכח" של היינקן בשיתוף ליגת האלופות, במהלכה יתחרו על התואר המארח המנצח של הקהל הישראלי. דל פיירו יארח מחר בתל אביב, פירלו מחרתיים בבאר שבע ושני האירועים יועברו בשידור חי בוואלה! ספורט.

אנדראה פירלו עם אלסנדרו דל פיירו. ניב אהרונסון
צמד מהאגדות. פירלו ודל פיירו/ניב אהרונסון

דל פיירו התקבל אתמול על ידי עשרות אוהדים נלהבים של יובנטוס שהמתינו לו ביציאה מטרקלין מצדה עם חולצות וצעיפים. הוא צפוי לשהות בישראל עד חמישי בבוקר. היום בערב הוא יארח את הזוכים בפעילות של היינקן, שנבחרו מתוך אלפי נרשמים לצפייה משותפת במשחקי שמינית גמר ליגת האלופות. אנדראה פירלו, כאמור, יארח ביום רביעי.

עוד בנושא
המכתב "הסודי" של פרס חושף: סולארי לא יישאר בריאל, ראול מסומן כמאמן העתיד
מניין הקורבנות עלה ל-19: ארון ראמזי "הרג" גם את קית' פלינט ולוק פרי

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלסנדרו דל פיירו. ניב אהרונסון
שגריר של כבוד של היינקן. דל פיירו/ניב אהרונסון

אנדראה פירלו נשאל האם יש אפשרות שהוא יחזור ליובנטוס כמאמן במחלקות הצעירות ואמר: "ראיתי את הפרסומים האלו. אין לי קשר לדבר הזה. כרגע סיימתי שלב אחד של קורס המאמנים ובספטמבר אסיים את החלק השני ורק לאחר מכן אראה לאן פניי מועדות. היה לי את המזל לעבוד אצל מאמנים גדולים כמו קרלו אנצ'לוטי, מרצ'לו ליפי ואחרים".

על המודל להשראה שלו, אמר: "היו לי הרבה ספורטאים שלקחתי מהם משהו קטן, אבל אין מישהו ספציפי שגדלתי עליו".

דל פיירו נשאל האם יש לו חלומות חדשים: "אין ספק שיש לי. יש לי חיים חדשים, פרשתי כבר לפני חמש שנים. כיום אני עושה מה שאני אוהב. התחלתי פרויקט חדש ואני חושב על רעיונות חדשים. אני עדיין צעיר ואני לוקח את הזמן כדי לחשוב על חלומות חדשים".

על הנבחרת האיטלקית: "כרגע זו תקופה לא טובה לנבחרת. זה אסון לעולם הכדורגל שאיטליה לא היתה במונדיאל. יש כמה כישרונות שאין ספק שיהיו הבסיס לנבחרת הבאה. צריך לתת את כל האמון לשחקנים ולמאמנים ולהחזיק אצבעות".

אלסנדרו דל פיירו עם אנדראה פירלו. ניב אהרונסון
צמד אגדי. דל פיירו ופירלו/ניב אהרונסון

פירלו דיבר על ההצטרפות של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס והתייחס גם לסיכויים שלה למחוק את ה-2:0 מול אתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות: "זה יופי של מהלך להביא את רונאלדו ליובנטוס. זה הפיח רוח חיים חדשה בליגה שקצת היתה אפרורית לאחרונה. זה טוב ליובה ולכל הכדורגל האיטלקי".

לגבי הגומלין מול אתלטיקו: "יובה בהחלט יכולה לעשות את זה. יש לקבוצה את השחקנים והיכולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully