וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מצפה ל-20 אלף צופים מול הפועל תל אביב בשבת, כחילה ואנאן צפויים לפתוח

5.3.2019 / 14:30

התרגשות בבית"ר מהאפשרות להעפיל לפלייאוף העליון: אנאן צפוי לקבל הזדמנות, זהבי מחכה לתוצאות הבדיקה אך לא יפתח. חוגג שולח מסר, קלינגר עורך שיחות אישיות, בקבוצה מרגישים: "קיבלנו מתנה"

תגובות: הפועל באר שבע - הפועל חיפה/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אופטימיות זהירה בבית"ר ירושלים בעקבות ההפסד אמש (ראשון) של הפועל חיפה בטרנר ופתיחת חלון סיכויים קטן להתברגות של הקבוצה בפלייאוף העליון. "קיבלנו מתנה", הודה אמש שחקן בבית"ר ירושלים. "המתנה היא לא רק בזה שנפתח לנו סיכוי לפלייאוף עליון, אלא שיש לנו משחק מול הפועל תל אביב בשבת בטדי והזדמנות להחזיר משהו לאוהדים ולבעלים משה חוגג. גם אם לא נעפיל בסוף לפלייאוף העליון, לפחות צריך לעשות משחק טוב בשבת ולתקן משהו מההפסד למכבי נתניה בשבת האחרונה".

עוד בנושא
בדרך לטדי עוצרים במושבה: הפועל תל אביב עדיין בהנגאובר מהשישייה | סיכום מחזור
אוראל גרינפלד ינהל את משחק הליגה האירופית בין ולנסיה לקרסנודר
ג'ון אוגו שלח רמז עבה לגבי עתידו בהפועל באר שבע: "בטוח שאתגעגע לכולם"
חמש קבוצות בעקבות כרטיס אחד: כל התרחישים בקרב על הפלייאוף העליון

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר. קובי אליהו
לא מתעסק בעתיד שלו, רק בהווה. ניר קלינגר/קובי אליהו

עוד לפני התוצאה אמש בבאר שבע, שוחח אתמול לפני הצהריים ניר קלינגר עם השחקנים ואמר להם: "זה לא הזמן להוריד את הראש. יש לנו עוד דרך לעשות וזה לא הרגע להישבר". קלינגר הודיע לשחקנים כי במצב הנוכחי, הוא מעדיף לערוך עם כל אחד שיחה אישית והקרנת וידאו אישית ולא אסיפה קבוצתית וזה מה שיקרה בימים הקרובים עד המשחק במוצאי שבת.

בסביבתו של מאמן בית"ר ירושלים אמרו אתמול כי הדבר האחרון שמעניין אותו כרגע הוא החוזה שלו בעונה הבאה ושאלת הישארותו מאמן הקבוצה. "ניר רוצה כל כך להצליח העונה וממש לא מעסיק אותו מה יהיה בעונה הבאה והאם הוא ישאר", אמרו בסביבת המאמן.

עוד באותו נושא

חמש קבוצות בעקבות כרטיס אחד: כל התרחישים בקרב על הפלייאוף העליון

לכתבה המלאה

משה חוגג עדיין מאמין

טל כחילה יחזור להרכב של בית"ר ירושלים בשבת למשחק מול הפועל תל אביב. מנגד, הבלם אור זהבי עדיין מחכה לפענוח בדיקת ה MRI שנערכה לו אתמול, אבל מאז שבת הוא לא מתאמן בגלל כאבים בברכו וגם אם בבדיקה יתברר שהוא לא סובל מבעיה רצינית, הוא לא יפתח. כחילה פתח במקום טל בן חיים גם במשחק מול הפועל רעננה לפני עשרה ימים והיה שותף לניצחון.

שחקן נוסף שייצא מההרכב בשבת הוא מיקי סירושטיין שגם סובל מבעיה בברכו ובכל מקרה לא היה משחק כיוון שהוא מוצהב. מי שאמור לפתוח לראשונה בהרכב בקישור הוא אנתוני אנאן שעד כה שותף לפרקים רק כמחליף. אופציות נוספות שעומדות בפני ניר קלינגר בקישור הן אפונסו טיירה ואופיר קריאף אך כאמור נראה שאנאן יזכה לאמון בהרכב.

בבית"ר ירושלים מאמינים שבטדי יהיו בשבת כ-20 אלף איש. עד כה הבטיחו את מקומם באיצטדיון 12 אלף איש כאשר הבוקר נמכרו לאוהדי בית"ר למעלה מאלף כרטיסים ו-3,000 כרטיסים הועברו לטובת אוהדי הפועל תל אביב. לקבוצה יש כ-8,000 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully