וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל גרינפלד ינהל את משחק הליגה האירופית בין ולנסיה לקרסנודר

5.3.2019 / 10:59

השופט הבכיר קיבל שיבוץ יוקרתי למשחק שמינית הגמר בחמישי וינהל גם את המשחק הקריטי בתחתית בין מכבי פתח תקוה למ.ס. אשדוד. שמואלביץ ישפוט את בית"ר נגד הפועל תל אביב

תגובות: הפועל באר שבע - הפועל חיפה/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אוראל גרינפלד ממשיך לעשות חיל ולקבל שיבוצים יוקרתיים מאופ"א. השופט הישראלי נבחר היום (שלישי) לנהל את משחק שמינית גמר הליגה האירופית בין ולנסיה לקרסנודאר ביום חמישי הקרוב. אל גרינפלד יצטרפו עוזרי השופט דביר שמעון ורועי חסן. שופטי הרחבה יהיו ארז פפיר וזיו אדלר והשופט הרביעי יהיה עידן ירקוני.

בתוך כך, היום נקבעו גם השופטים שינהלו את המשחקים המכריעים במסגרת מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגת העל. איתן שמואלביץ ישפוט במשחק המרכזי שבו תארח בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב. דניאל בר נתן ישפוט במשחק של הפועל חדרה מול מכבי נתניה ועידן לייבה ינהל את הפועל חיפה מול הפועל רעננה. אלי חכמון שובץ למשחק שבו הפועל באר שבע תתארח אצל בני סכנין. המשחקים האלו שיכריעו את זהות העולות לפלייאוף העליון ישוחקו ביום שבת בשעה אחידה (20:30).

גל לייבוביץ' ישפוט את מכבי תל אביב נגד בני יהודה, אוראל גרינפלד ינהל את משחק התחתית הרגיש בין מכבי פתח תקוה למ.ס. אשדוד ויגאל פריד יהיה בקרית שמונה, שם תארח הקבוצה המקומית את מכבי חיפה.

השופט הישראלי אוראל גרינפלד מוציא כרטיס צהוב לשחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
ישפוט בוולנסיה ולאחר מכן בקרב התחתית הגורלי במושבה. אוראל גרינפלד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully