וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן או סלב מפונק? בברזיל מבקרים, ניימאר מגיב: אל תתערבו בחיי האישיים

שחקן העבר נטו תקף את כוכב פריס סן ז'רמן וטען ש"הוא שם פס על הנבחרת, בגללו עפנו מהמונדיאל". ניימאר עונה: "הבילויים לא משפיעים על היכולת"

רויטרס

בווידאו: התגובות לניצחון של ברצלונה על ריאל בקלאסיקו

מסתבר שניימאר שנוי במחלוקת גם בברזיל. היום (שני) התראיין שוער העבר נטו, שלבש בין היתר את המדים הלאומיים של הסלסאו, וביקר בצורה חריפה את הכוכב הגדול.

"ניימאר לא כדורגלן, הוא בסך הכל סלב מפונק", תקף נטו בראיון לעיתון הברזילאי "גלובו". "אסור להגיד עליו כלום כי אבא שלו יכעס, לכן מעט מאוד אנשים בברזיל מעזים לבקר אותו. נכון, הוא אחד השחקנים המוכשרים ביותר בכדורגל העולמי, אבל ראיתם איך מסי משחק נגד ריאל מדריד? ראיתם אותו נגד סביליה? ראיתם איך כריסטיאנו רונאלדו משחק בגיל 33? הוא מלך השערים של הליגה האיטלקית. אני מוכן להתערב על זה שבגיל הזה ניימאר אפילו לא ידגדג אותם".

לטענת נטו, צורם לו בעיקר חוסר המחויבות של ניימאר לנבחרת - דבר שבתקופתו כשחקן לא היה עובר בשתיקה. "ברזיל הפסידה את הגביע העולמי בגללו, הוא שם פס על הנבחרת", אמר.

עוד בנושא

מריו באלוטלי מספר על הסוד מאחורי הסלפי שכבש את הרשת
עוד צרה ליונייטד: אלכסיס סאנצ'ס ייעדר בחודשיים הקרובים
קסאנו נגד וונדה נארה: "יש בלאגן סביב איקרדי והכול בגללה"

ניימאר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מה הוא יותר, כדורגלן או בליין? ניימאר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הטענה המוכרת והידועה כלפי ניימאר נוגעת להרגלים שלו מחוץ למגרש ולאורח החיים הראוותני והתוסס, שכביכול מונע ממנו להפוך לכדורגלן טוב יותר. אמש התראיין ניימאר גם הוא ל"גלובו", ספק הגיב לביקורת של נטו, ואמר ש"אני ממש לא חושב שחיי החברה שלי פוגעים ביכולת על המגרש. זה אפילו די מצחיק שאומרים שמה שאני עושה מחוץ למגרש משפיע על מה שאני עושה עליו".

ניימאר טוען ש"המספרים שלי על המגרש טובים מאוד. אמרתי כבר ב-2016 - החיים האישיים שלי הם החיים האישיים שלי. אמשיך לעשות מה שאני רוצה לעשות, בגלל שזה אך ורק העסק שלי. עיתונאים יכולים לבקר את היכולת שלי על המגרש, אבל מחוץ למגרש אני דואג לעצמי. אם אני רוצה לצאת לבלות - אצא לבלות ואקום למחרת כדי לעבוד הכי קשה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully