וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו נגד וונדה נארה: "יש בלאגן סביב איקרדי והכול בגללה"

אחרי שתקף את אשתו של הארגנטינאי בשבוע שעבר, המשיך קסאנו להאשים: "את משתמשת המון ברשתות החברתיות ולא מפסיקה לדבר בתקשורת"

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי הקלאסיקו האחרון בליגה

שחקן העבר האיטלקי אנטוניו קסאנו תקף שוב את אשתו של מאורו איקרדי, וונדה נארה, בתקשורת האיטלקית. אחרי שבראשון שעבר ביקר האיטלקי בן ה-36 בתכנית האיטלקית "טיקי טאקה" את נארה, המשיך חלוץ העבר להתנגח בה ושלח רמז עבה לארגנטינאי הסורר באומרו: "אתם משתמשים יותר מדי ברשתות החברתיות ולא מפסיקים לדבר בתקשורת".

באותה תכנית קסאנו התייחס להתנהגותו של איקרדי וטען: "וונדה היא האחראית להתנהגות הזו והוא עושה טעות. היא האחראית הבלעדית לטירוף סביב מאורו והיא עושה לו רק רע".

קסאנו תמך בהחלטת הנהלת אינטר לקחת את סרט הקפטן מאיקרדי והתייחס לכך כשטען: "אם ההנהלה והמאמן ספאלטי לקחו לו את הסרט, הם יודעים מה נכון לקבוצה. לפני שנלקח ממאורו תפקיד הקפטן של הנראזורי לא היו לו שום כאבים בברך ואחרי הודעת ההנהלה על העברת הסרט לשוער, סמיר הנדנוביץ', פתאום התחילו לו כאבים. זאת לא התנהגות של קפטן בקבוצה כל כך גדולה כמו אינטר" סיים קסאנו בהתייחסו לסיטואציה הלא נעימה בין הצדדים.

על האפשרות שאיקרדי יחזור לשחק באינטר אמר קסאנו: "אם הוא לא יחזור למגרשים בקרוב, זה יהיה סופו במועדון. תבינו, אנחנו דנים בנושא כבר ארבעה חודשים וכל זה קורה בגלל בן אדם אחד וזוהי וונדה נארה".

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה חוגג שער מול מילאן. AP
יוצא נגד נארה. קסאנו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully