וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שטוטגרט הביסה 1:5 את האנובר וחזרה למאבק ההישרדות

צמדים של אוזן קבאק בן ה-18 (16 ו-45) וסטיבן צובר (78 ו-81) ושער של מריו גומז (4) סידרו לשוואבים ניצחון ראשון אחרי שמונה מחזורים. 1:1 בין וולפסבורג לוורדר ברמן

רויטרס

בווידאו: תגובות מהקלאסיקו הספרדי

המחזור ה-24 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה שטוטגרט לנצח 1:5 את האנובר בקרב התחתית החשוב. לאחר מכן רשמה ורדר ברמן 1:1 שלישי ברציפות, הפעם בחוץ מול וולפסבורג שהחמיצה הזדמנות לחזור למקום החמישי.

אוזן קבאק שחקן שטוטגרט. GettyImages
השחקן הזר הרביעי הכי צעיר שכובש צמד בבונדסליגה. קבאק/GettyImages

שטוטגרט - האנובר 1:5

אחרי שמונה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, הצליחו סוף סוף השוואבים להשיג שלוש נקודות יקרות במאבק ההישרדות שלהם. שטוטגרט אמנם נותרה במקום ה-16, שמוביל למשחקי מבחן על ההישארות, אבל שיפרה את מאזנה ל-19 נקודות, חמש יותר מהאנובר ושתיים בלבד מתחת לאוגסבורג במקום שמבטיח עונה נוספת בליגה.

המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית. סטיבן צובר מצא את מריו גומז במסירת עומק, החלוץ הוותיק הסתובב ובעט עם רגל שמאל לפינה את ה-0:1. בדקה ה-16 הגיע השני כשקרן של גונסאלו קטסרו מימין מצאה את אוזן קבאק, שנגח פנימה את ה-0:2. אותו תסריט בדיוק חזר על עצמו גם בדקה ה-45 - קסטרו הגביה קרן וקבאק נגח את ה-0:3. קבאק הטורקי בן ה-18 הפך לזר הרביעי הכי צעיר בתולדות הבונדסליגה שכובש צמד. ג'ונתאס הצליח לצמק עבור האורחת בדקה ה-69 אחרי בישול של גנקי הראגוצ'י, אבל צובר כבש בדקה ה-78 את ה-1:4 וקבע סופית ששטוטגרט תשיג את הניצחון החשוב הזה. צובר הוסיף עוד אחד בדקה ה-81 וזה 1:5 ענק.

עוד באותו נושא

באיירן מינכן ניצחה 1:5 את מנשנגלאדבך וסגרה את הפער מדורטמונד

לכתבה המלאה
מריו גומז שחקן שטוטגרט. GettyImages
לא שכח לכבוש. מריו גומז/GettyImages

וולפסבורג - ורדר ברמן 1:1

מאז ה-0:6 ההיסטורי בנובמבר 2015, לא הצליחה וולפסבורג לנצח את ורדר ברמן (חמישה הפסדים ותיקו) וכשלה בכך גם בניסיון השביעי. המארחת כבשה שלוש שלישיות ברצף, אבל הפעם הסתפקה בנגיחה של הבלם האמריקאי ג'ון ברוקס בדקה ה-54. ברמן, שסיימה ב-1:1 את שני משחקיה הקודמים, עשתה את זה שוב עם שוויון של מקס קרוזה מול האקסית בדקה ה-74. וולפסבורג שביעית, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין הכרטיס לאירופה. ברמן עם שש נקודות פחות במקום ה-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully