וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:5 את מנשנגלאדבך וסגרה את הפער מדורטמונד

האלופה חגגה על השלישית ערב המחזור ומפגרת אחרי המוליכה רק בגלל הפרש שערים. מרטינס, מולר, לבנדובסקי (צמד) וגנאברי חגגו על הסייחים. לייפציג שלישית אחרי 0:1 על נירנברג

האתר הרשמי של ברצלונה

בווידאו: שחקני ברצלונה חוגגים את העלייה לגמר גביע המלך

המחזור ה-24 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם הפסד מפתיע של המוליכה בורוסיה דורטמונד, 2:1 אצל אוגסבורג. היום נערכו שישה משחקים, כאשר במוקד באיירן מינכן הרשימה עם 1:5 בחוץ על בורוסיה מנשנגלאדבך ונצמדה למוליכה במקום השני. בורוסיה מנשנגלדבאך, ר.ב. לייפציג ניצחה 0:1 את נירנברג, איינטרכט פרנקפורט גברה 2:3 דרמטי על הופנהיים, שאלקה הושפלה עם 4:0 ביתי מול פורטונה דיסלדורף.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. GettyImages
סוגר על דורטמונד. לבנדובסקי חוגג/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 5:1

הקבוצה של ניקו קובאץ' לא הרשימה במחזור האחרון, אבל הצליחה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 0:1 ביתי מול הרטה ברלין, ששמר אותה במרחק שלוש נקודות מבורוסיה דורטמונד. כעת, אחרי ההפסד של דורטמונד אמש, באיירן ניצחה תוך כדי הצגה גדולה ונצמדה לצהובים שחורים, שעד לפני חודש היה נדמה שהם בדרך לאליפות. חאבי מרטינס כבש מקרן כבר אחרי שתי דקות ותומאס מולר הוסיף (11) בשער נדיר מאוד בעונה שלו. לארס שטינדל צימק (37) והפיח תקוות אצל הסייחים, אבל רוברט לבנדובסקי עקץ (47) אחרי שהשתלט בצורה יפהפיה על כדור שהכניס לו טיאגו אלקנטרה. סרג' גנאברי הוסיף (75) אחרי החמצה כפולה של לבנדובסקי, שחתם עם צמד בפנדל בתוספת הזמן. באיירן חזק במאבק האליפות בעוד שגלאדבך ממשיכה בצניחה החופשית שלה ואיבד את המקום השלישי ללייפציג בעקבות ההפסד הזה.

לוקאש קלוסטרמן ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים את השער/GettyImages

נירנברג - ר.ב. לייפציג 1:0

לייפציג עלתה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה ותישאר בו אם מנשנגלאדבך לא תנצח בהמשך הערב את באיירן מינכן, מה שסביר בהחלט שיקרה. נירנברג האחרונה קיבלה הזדמנות פז לעלות ליתרון כבר בדקה ה-10 בפנדל, אבל האנו בהארנס בעט ברשלנות החוצה ולוקאש קלוסטרמן המגן הימני העניש עם בעיטה מקרוב בדקה ה-40.

סבסטיאן האלר שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
כבש את ה-2:2. סבסטיאן האלר/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 2:3

המשחק הדרמטי של הערב נערך באצטדיונה של פרנקפורט, שפיגרה 2:1 עד לדקה ה-89, אבל סבסטיאן האלר (89) וגונסאלו פאסיינסה (96) כבשו שערים דרמטיים ושלחו את קבוצתם למקום החמישי. פיליפ קוסטיץ' (20) כבש ראשון למארחים, אבל ג'ואלינגטון (43), ואיסחק בלפודיל (60) עשו את המהפך הראשון. קאסים נואהו מגן האורחים הורחק (65).

שחקן אוגסבורג ג'י דונג וון חוגג. GettyImages
כיכב נגד המוליכה. ג'י דונג וון חוגג/GettyImages

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 1:2

הקבוצה של לוסיאן פאבר עצרה רצף של חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות כשגברה 2:3 על באייר לברקוזן במחזור האחרון ושמרה על פער של שלוש נקודות מבאיירן מינכן. היא חשבה שחזרה לדרך המלך כשקיבלה בחזרה את מרקו רויס שפתח בהרכב, ופגשה יריבה מהתחתית שספגה חמישייה במחזור הקודם וסובלת ממכת פציעות חמורה. אז היא חשבה. בפועל, לאוגסבורג ולכוכב הקוריאני שלה, ג'י דונג וון, היו תוכניות אחרות.

אחרי שעשתה חיים קשים מאוד לבאיירן מינכן באמצע פברואר, אוגסבורג הוכיחה שלמרות מצבה הרע בטבלה היא יודעת לשחק כדורגל טוב. בדקה ה-24 ג'י דונג וון הקוריאני המצוין קיבל את הכדור ברחבה, הטעה את הגנת דורטמונד וירה לרשת את ה-0:1 של המארחים. דורטמונד חיפשה שוויון, נרדמה בחלק האחורי, וכוכב הערב דונג וון ניצל טעות בהגנה והקפיץ באומנות מעל רומן בורקי את השני שלו ושל אוגסבורג, 0:2 בדקה ה-68. בדקה ה-81 דורטמונד צימקה הודות לשער של המחליף פאקו אלקאסר, אבל זה היה מאוחר מדי והסתיים עם הפסד מתסכל וניצחון גדול של המארחת.

מדובר בסך הכל בהפסד ליגה שני העונה של דורטמונד, שמאפשרת כעת לבאיירן מינכן לסגור את הפער מהפסגה. אם הבווארים ינצחו מחר את מנשנגלדבאך, לשתי הקבוצות יהיו 54 נקודות. אוגסבורג קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים, ולמרות שהיא עדיין בצרות בתחתית, היא התרחקה מהקו האדום כשהיא במקום ה-15 עם 21 נקודות.

משחקים נוספים:

באייר לברקוזן - פרייבורג 0:2
ללברקוזן: צ'ארלס ארנגויז (4), לאון ביילי (73)

הרטה ברלין - מיינץ 1:2
להרטה: מרקו גרוצ'יץ' (50), ניקלאס שטארק (60). למיינץ: ניקלאס שטארק (46, עצמי).

שאלקה - פורטונה דיסלדורף 4:0
לדיסלדורף: דודי לוקבאקיו (35), דויד קובנאצקי (62 ו-84), בניטו רמאן (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully