וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס לוקחת סיכון עם כריסטיאנו רונאלדו, אלגרי משיב לביקורות

הפורטוגלי יפתח נגד נאפולי (21:30, וואן2) בתקווה שלא יחמיר את הפציעה לקראת אתלטיקו. אלגרי: "חשבתם שננצח 0:3 במדריד?"

רויטרס

כוכבה הפורטוגלי של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, ישחק הערב (ראשון, 21:30, ערוץ וואן2) במפגש המסקרן של קבוצתו עם השנייה בטבלה, נאפולי. CR7 שהיה בספק רב להתמודדות בעקבות פגיעה בקרסול לפני כמה ימים באימון הקבוצה, יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של מסימיאליאנו אלגרי.

על שיתופו של רונאלדו במפגש המסקרן מול הקבוצה מדרום איטליה והמחשבה לשמור על השחקן לקראת הגומלין החשוב נגד אתלטיקו מדריד בעוד כשבוע וחצי, אמר המאמן: "רונאלדו כשיר וישחק מחר. זה משחק חשוב עבורנו, לא פחות משום משחק אחר. מחכה לנו היום אצטדיון מלא עם קבוצה נהדרת שרוצה לנצח אותנו. אנחנו חייבים להיות חכמים ויעילים כדי לנצח בסן פאולו".

המאמן נמצא תחת מתקפה של התקשורת האיטלקית לאחרונה בגלל ההדחה המשפילה ברבע גמר הגביע האיטלקי על ידי אטאלנטה וההפסד לאתלטיקו מדריד במפגש הראשון בין הקבוצות. "הייתי מאוד מאוכזב מהביקורות נגדי ונגד הקבוצה, אבל אנשים חשבו כנראה 'שנטייל' במדריד וננצח בקלות 0:3" הגיב אלגרי על הביקורות. המאמן התייחס גם להישגיו במפעל וציין: "בתקופתי, הפסדנו רק 11 פעמים בליגת האלופות. שתיים מהן ליאנג בויז וסביליה השנה, אחרי שכבר העפלנו לשלב הבא. אני לא בן אדם של סטטיסטיקות, אבל זה נתון מרשים לכל הדעות ואני לא מבין את הביקורות".

יובנטוס תחסר הערב את דוגלאס קוסטה שלא כשיר והצוות הרפואי יקווה להכשירו למשחק נגד אתלטיקו. חואן קואדרדו ימשיך להיעדר גם כן, כאשר סמי חדירה יעבור מבחן כשירות בסמוך למפגש. נאפולי תחסר את ראול אלביול שגמר מוקדם יותר את העונה.

עוד בנושא:

לאציו הביסה 0:3 את רומא בדרבי, מילאן ניצחה 0:1 את קליארי
קלמון מוסיף המון: לנגלה היה האס של ברצלונה בקלאסיקו

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
אלגרי: "נאפולי? משחק לא פחות חשוב מאתלטיקו". רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully