וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מוראטה כבש צמד בראש תוך 175 שניות, אתלטיקו שוב ניצחה

החלוץ כיכב ב-0:2 על סוסיאדד והפער מברצלונה צומק בחזרה לשבע. חטאפה המפתיעה במקום הרביעי אחרי 1:2 על בטיס. שער ענק לרודריגו, 0:2 לוולנסיה

רויטרס

אתלטיקו מדריד צימקה הערב (ראשון) את הפער מהמוליכה ברצלונה בחזרה לשבע נקודות, לאחר שניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד בחוץ מצמד נגיחות של אלברו מוראטה. חטאפה שבה למקום הרביעי עם 1:2 במגרשה של בטיס, אותה ולנסיה הצליחה לעקוף עם 0:2 ביתי מול אתלטיק בילבאו. סלטה ויגו הסתבכה בתחתית לאחר הפסד 1:0 אצל אייבר.

לאחר המשחק הודיעה סלטה ויגו על פיטוריו של מיגל קרדוסו. מי שמונה למאמן החדש של הקבוצה הוא פראן אסקריבה בו ה-53, שאימן לאחרונה את ויאריאל ב-2016/17 ולפני כן אימן גם את חטאפה ואלצ'ה ושימש עוזר מאמן באתלטיקו מדריד, בנפיקה, ולנסיה וחטאפה.

אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
פעמיים בראש. אלברו מוראטה/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 2:0

כולם דיברו על חזרתו של אנטואן גריזמן לאצטדיון בו פרץ, אבל אלברו מוראטה גנב את ההצגה ועצר את הרצף המרשים של הבאסקים (10 משחקים ללא הפסד). החלוץ המושאל מצ'לסי נגח פנימה בדקה ה-30 אחרי הסטה של דייגו גודין, והשלים צמד אחרי 175 שניות עם נגיחה נוספת, הפעם אחרי כדור חופשי של קוקה, שהורחק בצהוב שני בדקה ה-62. מאז ההפסד בדרבי, אתלטיקו עם ארבעה ניצחונות וללא ספיגה.

עוד באותו נושא

ברצלונה חגגה במדריד, מוריניו: "ראקיטיץ' אחד השחקנים הכי אנדרייטד בכדורגל העולמי"

לכתבה המלאה
שחקני חטאפה חוגגים. GettyImages
שוב במקום הרביעי. שחקני חטאפה/GettyImages

בטיס - חטאפה 2:1

חלום ליגת האלופות של חטאפה נראה מציאותי יותר ויותר מדי שבוע. הקבוצה של חוסה בורדלאס השיגה ניצחון שלישי בארבעה משחקים, הפעם במגרשה של בטיס, שפספסה הזדמנות להשתוות לחטאפה וחוותה אכזבה נוספת, אחרי ההדחה מהליגה האירופית וגם מגביע המלך. הבלם לאנדרו קאבררה נגח את הראשון בדקה ה-20 והסקורר חיימה מאטה הכפיל לאחר כדור עומק של חורחה מולינה בדקה ה-44. מאטה, שחתום על מחצית מ-34 שערי קבוצתו (11 שערים ושישה בישולים) הפך גם לראשון בתולדות המועדון שמוצא את הרשת בארבעה משחקים רצופים בלה ליגה. חואקין הוותיק נכנס כמחליף לאחר ההפסקה וירה את השער המצמק בדקה ה-75, אבל לא מנע מחטאפה את החזרה למקום הרביעי.

שחקני ולנסיה חוגגים. רויטרס
אחרי ההעפלה לגמר הגביע, רוצים להיצמד לצמרת בליגה. שחקני ולנסיה חוגגים/רויטרס

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:2

שלושה ימים אחרי שהצליחו לעלות לגמר גביע המלך, השיגו העטלפים סוף סוף ניצחון ליגה אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-49 ועוד איזה שער ענק זה היה. סנטי מינה עבר את השומר שלו, מסר לרודריגו, שקיבל ממנו והחזיר לו מהאוויר, רודריגו המשיך בנגיעה אחת מהאוויר פנימה וקבע 0:1 יפהפה. ולנסיה כבשה את השני בדקה ה-89 כשהפעם קווין גמיירו המשיך מקרוב פנימה אחרי מסירת רוחב של גונסאלו גדש וזה 0:2. בקצב צבירת הנקודות הנוכחי של יריבותיה ולאור הניצחון הזה, ולנסיה רק שש נקודות מחטאפה הרביעית ויכולה לפנטז על עונה נוספת בליגת האלופות.

משחק נוסף

אייבר - סלטה ויגו 0:1
לאייבר: סרג'י אנריק (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully